Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ۲۱ شهرستان زاهدان اختلاف فامیلی بین دو طایفه پس از ۱۸ سال به سازش ختم شد. تاریخ انتشار: 13:00 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۵۲۸

خبرگزاری میزان - با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ۲۱ شهرستان زاهدان، اختلاف فامیلی بین دو طایفه پس از ۱۸ سال به سازش ختم شد.

بر اثر وقوع یک فقره نزاع و درگیری بر سر اراضی کشاورزی (یک قطعه زمین)، اختلاف و درگیری بین دو طایفه در زاهدان شدت می‌گیرد به گونه‌ای که این درگیری و اختلاف ۱۸ سال تداوم می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده در شعبه هفتم دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان رسیدگی شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته  بدل پرونده برای صلح و سازش بین دو طایفه به شورای حل اختلاف شماره ۲۱ زاهدان ارجاع می‌شود.

به محض ارجاع پرونده اعضای شورای حل اختلاف شماره ۲۱ زاهدان، تلاش خود را برای ایجاد صلح و دوستی و خاتمه دادن به اختلافات بین دو طایفه آغاز می‌کنند.

این اختلاف بر سر زمین‌های کشاورزی بود که مقرر می‌شود در موعد معین طرفین پرونده بر سر زمین مورد نظر حاضر تا به اختلافات از نزدیک رسیدگی شود.

اعضای شورای حل اختلاف شماره ۲۱ زاهدان، از ساعت ۸ صبح که در مکان مربوطه مستقر شدند تا ساعت ۱۸ عصر نقشه زمین مورد اختلاف  را بررسی کردند و در نهایت با تلاش تاثیرگذار اعضای شورای حل اختلاف، زمین مورد نظر به صورت مساوی با رضایت طرف شاکی و گذشت از حق و خسارتی که به وی وارد شده بود، تقسیم و اختلاف طایفه‌ای مورد نظر به سازش ختم شد.

با ارجاع پرونده به شورای حل اختلاف شماره ۲۱ زاهدان، اعضای شورای حل اختلاف برای سازش نهایی  همتی مضاعف از خود نشان دادند طی یک جلسه ۱۰ ساعته با طرفین پرونده اختلافات به صورت کامل ریشه یابی و به سازش ختم شد و طرفین اعلام کردند که در محاکم قضایی و انتظامی هیچ گونه شکایتی بر علیه همدیگر ندارند و صورت جلسه سازش امضا کردند.

حجت الاسلام «حمیدرضا بندانی» رییس شورای حل اختلاف سیستان و بلوچستان در این زمینه ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای حل اختلاف ۲۱ زاهدان در این زمینه عنوان کرد: شورا‌های حل اختلاف شان و جایگاه واقعی خود را در بین مردم پیدا کرده و امروز بیشتر اختلافات که ریشه‌های چندین ساله دارد در شورا‌های حل اختلاف به سازش ختم می‌شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تا کنون پرونده‌های بسیار زیادی توسط اعضای شورای حل اختلاف به سازش ختم شده که نقش بسیاز خوب یدر کاهش اطاله دادرسی در دستگاه قضایی داشته است.

بیشتر بخوانید: سازش پرونده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیونی با تلاش شورای حل اختلاف فارس

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صلح و سازش شورای حل اختلاف حل و فصل اختلاف اعضای شورای حل اختلاف سازش ختم شد بین دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در یکهزار و چهارصد و نودمین  عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی مظفر وحدانی ۲۸ ساله  که از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد به واحد فراهم آوری اعضای پیوندی در مرکز پیوند اعضای دانشگاه مشهد معرفی شد، پس از دریافت رضایت از خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: کبد زنده یاد مظفر وحدانی در بیمارستان منتصریه به آقای ۴۴ ساله ساکن بیرجند که سال‌ها از بیماری کبدی رنج می‌برد؛ پیوند شد.

وی تصریح کرد: قلب مرحوم مظفر وحدانی در بیمارستان امام رضا (ع) به آقای ۵۵ ساله ساکن تربت جام پیوند شد.

خالقی بیان کرد: قرنیه‌های زنده یاد مظفر وحدانی جهت پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی و قسمتی از پوست ایشان برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • تلاش ٢ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم دارای عارضه قلبی در ارتفاعات شیوه بیرو اشنویه
  • جوان مرگ مغزی به ۵ بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید
  • فرهنگ صلح و سازش مردم یزد باید مستند شود
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • سازش در ۲۲ هزار پرونده قضایی هرمزگان طی سال گذشته
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم