Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@09:32:16 GMT

ک.الف متهم به تجاوز سریالی دانشجویان دختر کیست؟ + عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۸۸۱۱

ک.الف متهم به تجاوز سریالی دانشجویان دختر کیست؟ + عکس

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت با تأیید خبر دستگیری متهم "ک. الف" گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

به گزارش ایمنا چند روز قبل با انتشار روایت آزار یکی از کاربران توئیتر، دختران دیگری اقدام به انتشار روایات خود کردند تا جایی که هویت یکی از متهمان به تعرض و تجاوز توسط فضای مجازی منتشر و وی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم تجاوز به دانشجویان تهرانی کیست؟

"ک. الف" نام پسر دهه هفتادی است که گویا دانش‌آموخته رشته باستان شناسی دانشگاه تهران بوده و اطراف میدان انقلاب، کتابفروشی داشته است. بر اساس ادعاها با ارتباط و اغفال شماری از دانشجویان دختر پردیس هنرهای زیبا دانشگاه تهران در سال‌های اخیر، به تعداد قابل توجهی از دانشجویان این مجموعه، تجاوز کرده است.

ماجرای تجاوز "ک. الف"

انتشار روایت‌های متعدد از فردی به نام "ک. الف" نشان داد این فرد تلاش می‌کرد با بی هوش کردن زنان و دختران به وسیله نوشیدنی دست ساز به آنان تجاوز کند. این فرد در ابتدای انتشار روایات قربانیان در فضای مجازی نوشت: "بعد از تموم شدن اتهامات من هم حرف دارم. " انتشار گسترده روایات، هشتگ کیوان امام را به ترند توئیتر تبدیل کرد و بیش از ۶ هزار توییت با این هشتگ منتشر شد.

در این میان دانشگاه تهران با انتشار بیانیه‌ای مبهم در خصوص خبر منتشر شده در فضای مجازی توضیح داد و نوشت که "کیوان امام، فارغ‌التحصیل سال ۱۳۸۹ مقطع کارشناسی دانشکده ادبیات و علوم‌انسانی بوده است و از تاریخ مذکور، هیچ ارتباط آموزشی، پژوهشی و اداری با دانشگاه تهران نداشته و ندارد. این دانشگاه در بیانیه خود ضمن اظهار تأسف در خصوص اتهامات وارد شده به این فرد در فضای مجازی، اعلام کرده بود که بررسی و رسیدگی به این موارد با توجه به فارغ‌التحصیلی فرد از حیطه اختیارات و اراده دانشگاه خارج است، اما دانشگاه تهران نهایت همکاری را با مراجع قانونی ذی‌ربط برای بررسی موضوع انجام خواهد داد. "

این ماجرا چگونه رسانه ایی شد؟

۳۱ مرداد همشهری آنلاین نوشت: "کاش من تنها بودم. اگر فقط به من تجاوز کرده بودی، حرفی نمی‌زدم و به تراپی ادامه می‌دادم اما الان می‌بینم به تن خیلی‌ها دست‌درازی کردی با سناریوهای مشابه. تو واقعاً برای جامعه خطرناکی. امیدوارم حیات اجتماعیت مختل بشه همون طور که زندگی این همه آدمو به نابودی کشوندی.» این یک روایت از ده‌ها و صدها روایت تجاوز فردی به نام "ک-الف" است که به نظر می‌رسد بر اساس آنچه در فضای مجازی منتشر شده است با داستانی مشابه ده‌ها دختر را به خانه خود کشانده و…"

دستگیری متهم به تجاوز سریالی

پس از اتفاق رئیس پلیس پایتخت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت "با توجه به حجم شکایت‌ها و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه آغاز و در نهایت متهم دستگیر شد."

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می‌برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می‌توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه کنند.

بازداشت "ک. الف"

حسین رحیمی در تشریح جزئیات این خبر، گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد. وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت‌های متعددی روبرو شدند که نشان می‌داد فردی به نام " کیوان امام" با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان کرده است.

واکنش‌ها به تجاوزهای کیوان امام وردی

درباره تجاوز سریالی "ک. الف" نظرات و دیدگاه‌ها بسیار است. برخی معتقدند که دختران با اطلاع خودشان به خانه وی رفتند اما اغفال شدند، در این میان واکنش پلیس تهران نشان از عدم سرزنش قربانیان دارد و البته بسیاری از افراد عقیده دارند قربانی هیچگاه مقصر نیست.

کد خبر 441046

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیوان امام وردی کیوان امام ک الف تجاوز تعرض متجاوز اغفال دختران روایت تجاوز تجاوز سریالی دانشجویان دختر تجاوز به دانشجویان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پلیس امنیت عمومی دانشگاه تهران فضای مجازی کیوان امام دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از انسداد ۱۲۸ تار نمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی خبرداد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با اشاره به اقدامات شناسایی و کنترلی در فضای مجازی در راستای مبارزه با قاچاق وجرائم اقتصادی عنوان داشت: بیش از ۲۵۶۰ نفر ساعت پایش، کنترل و رصد در فضای مجازی پیرامون پی جویی جرائم اقتصادی، کالای قاچاق و جرائم گمرکی توسط کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی در اسفند ماه سال گذشته انجام شد.

وی عنوان داشت: در اسفندماه سال گذشته با تلاش کارشناسان معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال ۳۰۶ تارنمای فعال در بستر اینترنت که در زمینه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم مربوط به حوزه گمرک فعالیت داشتند شناسایی و مسدود شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به شناسایی و رصد ۲۲۸ تارنما و صفحه فعال در بستر اینترنت که اقدام به تبلیغ و فروش کالای دخانی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، الکترونیکی و ماهواره ای، قطعات و لوازم یدکی، مواد شیمیایی و پتروشیمی، پوشاک و البسه قاچاق می‌کردند، گفت: در اسفند ماه سال گذشته ۷۸ تارنماو صفحه فعال در بستر اینترنت که در حوزه جرائم اقتصادی از جمله اخلال در بازار ارز، قمار و پولشویی، دارو‌های غیر مجاز فعالیت داشتند شناسایی و از فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

سردار رحیمی با اشاره به انسداد ۱۲۸ تار نما و صفحه متخلف در فضای مجازی که در حوزه جرائم اقتصادی، قاچاق کالا و جرائم گمرکی فعالیت داشتند، گفت: به منظور پیشگیری از وقوع برخی تخلفات و جرایم محتمل در حوزه فضای سایبری ۶ نفر از مدیران صرافی‌های که دارای تراکنش مالی بالایی در حوزه رمز ارز بودند با هدف ساماندهی وضعیت رمز ارز احضار و موارد لازم با آن‌ها مطرح شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره اینکه فضای سایبری توسط معاونت امنیت اقتصاد دیجیتال پلیس امنیت اقتصادی فراجا رصد می‌شود، عنوان داشت: به منظور مقابله با اخلال گران اقتصادی در فضای سایبری ۲۴ پرونده قضایی برای گردانندگان صفحات متخلف در فضای مجازی تشکیل و ۲۷ نفر از مجرمین فعال (پیرامون قاچاق و جرائم اقتصادی) دستگیرشدند.

دیگر خبرها

  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • انسداد ۱۲۸ تارنمای مجرمان اقتصادی در فضای مجازی
  • دستگیری ۱۲ نفر از باند قمار در گلستان/ تراکنش‌های غیر مجاز فراتر ۶۰۰ میلیارد تومان بود
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!