Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: ترامپ با طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه به دنبال سوءاستفاده تبلیغاتی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است. - اخبار سیاسی -

حجت الاسلام حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به ادعای آمریکایی‌ها برای فعال کردن مکانیزم ماشه، اظهار داشت: فعال‌سازی مکانیزم ماشه مشروعیت حقوقی ندارد چرا که آمریکا جزئی از برجام نیست و نمی‌تواند از ظرفیت مکانیزم ماشه استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه آمریکا با عدم تصویب پیش‌نویس قطعنامه تمدید تحریم تسلیحاتی در شورای امنیت شکست مفتضحانه ای خورد، گفت: آمریکایی‌ها با مطرح کردن فعال‌سازی مکانیزم ماشه به دنبال دستاورد سیاسی برای خود هستند که در این زمینه نیز دستاوردی نخواهد داشت.

عضو کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اقدام ترامپ، جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد، اظهار داشت: رئیس جمهور آمریکا با طرح مجدد فعالسازی مکانیسم ماشه به دنبال سوءاستفاده تبلیغاتی در انتخابات آتی ریاست جمهوری آمریکا است.

حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر اینکه امروزه در جهان تهدید و ارعاب  دیگر معنایی ندارد، ادامه داد: آمریکایی‌ها  باید از  یکجانبه‌گرایی خود دست بردارد و با طرح مسائل بی‌نتیجه و ضد حقوق بین‌الملل به حیثیت سیاسی خود ضربه نزنند.

نماینده مردم بهارستان و رباط‌کریم با بیان اینکه آمریکایی‌ها در زمینه‌های نظامی و سیاسی و در موضوع اخیر قطعنامه شورای امنیت شکست خوردند، گفت: تلاش آنها برای فعال کردن مکانیزم ماشه نیز تبلیغات پوچ و طبل تو خالی است و قطعا در آن موفق نخواهند شد.

انتهای پیام/

R1385/P/S1,15/CT1 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۲ بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق ۳ خبر خوش برای کارگران/ارائه کارت خرید کارگری به کارگران ۴ روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ۵ دوره‌های مشکوک سفارت هلند با عنوان آموزش زنان کارآفرین ایرانی ۶ روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است ۷ ورود کمیسیون آموزش به لو رفتن سوالات کنکور ۸ سنجش حقوقی امکان استفاده آمریکا از مکانیزم ماشه علیه ایران مهمترین اخبار سیاسی امیری: رئیس‌جمهور در حال بررسی گزینه‌های وزارت صمت است سنجش حقوقی امکان استفاده آمریکا از مکانیزم ماشه علیه ایران روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مکانیزم ماشه آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم

ایسنا/گیلان مشاور و فعال حوزه سبک زندگی اسلامی گفت: نیازمند به آگاه سازی پایدار برای نسل جدید هستیم تا در جنگ فرهنگی و بزنگاه‌هایی که دشمن طراحی می‌کند، جامعه دچار لغزش نشود.

زهرا ایمان پور، فعال فرهنگی در اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با هدف بررسی بیانات مقام معظم رهبری پیرامون تشکیل جبهه فرهنگی و ماموریت‌های این نهاد انقلابی که امروز، شنبه ۸ اردیبهشت ماه برگزار شد، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در راستای وجود یک جبهه هماهنگ در مقابل ما، اظهار کرد: ما متوجه این قضیه هستیم که دشمن از اوایل انقلاب تا کنون با تمام قوای جسمی، فکری و مالی خود در مقابل ما ایستاده تا برای ملت ما موانعی ایجاد کند که بیش از این اسلام در خاورمیانه گسترش نیابد زیرا مهمترین قاعده اسلام، ایستادگی در مقابل استکبار دشمن است.

این فعال فرهنگی با اذعان به اینکه ما نیازمند به یک پشتوانه فکری و فرهنگی در تشکیلات هستیم، افزود: نباید با نسل جوان طبق برنامه وکتاب‌های چندین سال قبل پیش برویم، باید با شناسایی جدید از نیازهای جوانان امروزی پیش رویم تا بتوانیم با این نسل ارتباط بگیریم.

وی افزود: در راستای خودسازی باید در قدم اول از خودمان بگذریم و قدم بعدی در این راستا این است که باید گفتار درست و حق را بشناسیم و طبق آن گفتار پیش برویم و برای متواضع شدن و مقابله با نفس خودمان باید تقوا پیشه کنیم.

همچنین در ادامه این نشست ساجده قادری، مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با بیان به اینکه سقوط فرهنگی یک شبه ایجاد نمی‌شود، تصریح کرد: اغتشاشات سال گذشته یک بزنگاه برای ما بود که متوجه شویم یک مسئله دروغین می‌تواند جامعه ما را تحت تاثیر قرار دهد.

قادری تاکید کرد: ما نیازمند به یک آگاه سازی متداوم برای نسل جدید هستیم تا در چنین مواقعی جامعه دچار لغزش نشود.

این مشاور و فعال حوزه سبک زندگی با اذعان به اینکه اگر ما در مسائل توحیدی قوی باشیم دیگر در بزنگاه‌ها دچار لغزش نمی شویم، تصریح کرد: شیطان همیشه ما را به مسائل سرگرم کننده اغوا می‌کند اما اگر ما به مضامین قرآنی مراجعه کنیم به تفکر و تعقل وا می‌دارد و جامعه‌ای سقوط می‌کند که فکر و فرهنگ آن جامعه گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند به اتاق فکرهای تخصصی در گروه‌های فرهنگی خودمان هستیم، بیان کرد: باید هم سطح دشمن در فضاهای مجازی مقابله کنیم، مثل خبر حمله ایران به اسرائیل که دشمن این حمله را کاملا یک چیز کوچک نشان داد و فضای مجازی هم‌ پر شد از نظرات دشمن در راستای همین قضیه پس ما نیازمند به یک سری جهادگری در این فضا هستیم تا با جان و مال خود تمام قد در این فضا کار کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • احتمال بازگشت قیمت دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان چقدر است؟
  • آل اسحاق : شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • تکنولوژی عامل اصلی فعال‌سازی معادن پیر
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟