Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پروژه برق رسانی اراضی شیب دار روستاهای هزارود علیا، کلتان- جزلاندشت، دهنه و ونیسر با مجموع ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه های نیرو رسانی شرکت توزیع برق شهرستان با مجموع اعتبار ۵۱ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال از جمله طرح های به بهره برداری رسیده در شهرستان طارم است.

پروژه های برقرسانی پمپاژهای زمین های شیب دار شهرستان طارم شامل، احداث شبکه فشار هوایی به طول ۴۶کیلومتر، احداث شبکه فشار متوسط زمینی به طول چهار کیلومتر ، توسعه و تخصیص چهار دستگاه فیدر فشار متوسط از پست فوق توزیع چورزق و احداث ۶ دستگاه پست فشار متوسط زمینی با ظرفیت منصوبه چهار هزار و ۸۵۰ کیلوولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبیاری تحت فشار روستاهای مامالان به میزان ۶۰ هکتار، کهریز خرم‌آباد ۳۰۶ هکتار و زهترآباد به میزان ۲۵۵ هکتار با مجموع اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال از دیگر طرح های مربوط به هفته دولت در شهرستان طارم بود که عملیات اجرایی آنها با حضور استاندار زنجان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، طی هفته دولت امسال ۶۹ پروژه اقتصادی با رشد ۱.۲۸ درصدی نسبت به هفته دولت سال قبل بهره‌برداری یا کلنگ زنی می‌شود و شمار پروژه های عمرانی استان در سال جاری نیز با ۵۲.۴۳ درصد رشد نسبت به سال قبل به ۹۲۵ پروژه رسیده است.

برچسب‌ها هفته دولت طارم فتح‌الله حقیقی سرمایه گذاری زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت طارم فتح الله حقیقی سرمایه گذاری زنجان هفته دولت طارم فتح الله حقیقی سرمایه گذاری زنجان شهرستان طارم هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر چراغیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در هفته بزرگداشت معلم ۴۰ برنامه شاخص فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن افزود: همزمان با هفته معلم در بیش از ۲۰۰ مدرسه سطح شهرستان زنگ سپاس معلم نواخته شد و با تقدیم شاخه گلی از زحمات معلمین تقدیر شد.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی، تجلیل از فرهنگیان، طبیعت گردی و برگزاری مراسم تکریم، جشن سپاس معلم، مسابقه کتابخوانی در طی هفته معلم برگزار می‌شود، افزود: با حمایت‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دستور اخذ سه چمن مصنوعی گرفته شده که دو زمین چمن آن در دو مدرسه سطح شهرستان افتتاح و یک چمن دیگر نیز در دبیرستان شهید مفتوحی بزودی افتتاح خواهد شد.

چراغیان از توسعه فضای مدارس خبر داد و گفت: محیط تعداد ۷ مدرسه در سطح شهرستان نیز کف سازی و آسفالت شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن با بیان اینکه هدایت دانش آموزان به هنرستان‌ها رشد قابل قبولی داشته است، گفت: با ساخت و تجهیز کاردانش شهید هنرور ۴۳ درصد از دانش آموزان در هنرستان‌ها و مابقی نیز در رشته‌های نظری مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: از ۲۰۰ مدرسه در سطح شهرستان تعداد ۶۰ نماز خانه داریم و با حضور ۴۰ روحانی نماز جماعت در مدارس برگزار می‌شود.

کد خبر 6094554

دیگر خبرها

  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح یکصد و سی وهفتمین مدرسه خیر ساز در روستای مارکان شهرستان خوی
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم