Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@12:02:55 GMT

ملایی: رزمایش کمک مومنانه ادامه مکتب شهید سلیمانی است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۱۸۶

ملایی: رزمایش کمک مومنانه ادامه مکتب شهید سلیمانی است

‍‍‍‍‍‍

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی، رزمایش کمک مومنانه این فدراسیون را ادامه راه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، افشین ملایی رئیس فدراسیون در مراسم توزیع کمک‌های مومنانه جامعه ورزش همگانی اظهار داشت: در راستای اطاعت از فرمایشات مقام معظم رهبری، در این زمان به دلیل حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه و در اجرای مسئولیت اجتماعی، مدیران این فدراسیون سعی کردند با استفاده از ظرفیت‌های موجود، گام کوچکی در مسیر خدمت‌رسانی به مردم بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امیدواریم به عنوان فدراسیونی که 83 میلیون مخاطب دارد، بتوانیم در راه یاری‌رسانی هموطنان عزیزمان پیش‌رو و موثر باشیم. بسیار خرسندیم که این اقدام در مکتب شهید سردار قاسم سلیمانی و در راه تحقق ارزش‌های معنوی‌شان انجام می‌شود.

رئیس فدارسیون ورزش‌های همگانی گفت: از بهداد سلیمی قهرمان خوش‌نام کشورمان، مسئولین مجموعه ورزشی پیام، سازمان ورزش شهرداری تهران، سازمان ورزش بسیج و تشکر می‌کنم که امروز در این رزمایش همراه ما بودند.

ملایی تلاش خیرین و مسئولین انجمن ها و کمیته‌های فدراسیون در این رزمایش را همسنگ خدمات پشتیبانی زمان دفاع مقدس دانست و گفت: ایمان متقیان رئیس انجمن پیلاتس، سهراب آزاد رئیس انجمن کراس‌فیت و مسئولین سازمان‌های فدراسیون، کمیته کتل بل، انجمن پرواز کایت و سایر دوستان دیگر بسیار باانگیزه مانند زمان 8 سال دفاع مقدس پای کار آمدند و زحمت کشیدند.

رزمایش کمک مؤمنانه ورزش‌های همگانی برگزار شد

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ورزش همگانی بیشتر بخوانید... احمدی: تا رسیدن شرایط مطلوب در ورزش همگانی فاصله داریم/ تاسیس موزه ورزش یک آرزوی چهل ساله بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... احمدی: تا رسیدن شرایط مطلوب در ورزش همگانی فاصله داریم/ تاسیس موزه ورزش یک آرزوی چهل ساله بود واژه های کاربردی مرتبط ورزش همگانی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۳ ۲ باشگاه انگلیسی در فهرست مخاطبان «فالو شده» مسی ۴ رونمایی رسمی الدحیل از رامین رضاییان + تصاویر ۵ حضور مهرداد محمدی در آزمایش‌های پزشکی العربی ۶ نوری: مدافعان پرسپولیس از آمادگی دیاباته و قائدی وحشت دارند/ داوری تاثیری در نتیجه دربی نخواهد داشت ۷ مسی به صورت رسمی خواهان جدایی شد/ هیئت مدیره بارسلونا جلسه اضطراری برگزار کرد ۸ مگوایر مجرم شناخته و به ۲۱ ماه حبس محکوم شد مهمترین اخبار ورزشی ناظم‌الشریعه: در صورت لغو تورنمنت کیش با چه تدارکی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم؟/ بازی با برزیل عملی نیست واعظ آشتیانی: وزارت ورزش و جوانان سیاست گفتاردرمانی را در پیش گرفته است/ اگر نظارت بود داستان ویلموتس پیش نمی‌آمد صالحی امیری: همه می‌توانند قهرمان شوند اما هر کسی پهلوان نمی‌شود/ به جای پرورش پهلوان، دنبال سکه بودیم! امید ابراهیمی و یونس دلفی در تیررس سپاهان مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش همگانی ورزش همگانی ورزش های همگانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام یکی از فدراسیون‌هایی بود که در سال‌های اخیر مدال‌آورانش از لیست قهرمانانی که هر ساله به مراسم تجلیل با حضور رئیس جمهور دعوت می‌شدند، خارج شده بود.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان که در ماه‌های اخیر وعده داده بود آیین‌نامه پاداش قهرمانان اصلاح می‌شود، یکی از اقداماتش بازگرداندن نام قهرمانان این رشته به لیست تجلیلی‌ها بوده است.

فدراسیون بدنسازی اعلام کرده روز سه‌شنبه در مراسم تجلیل رئیس جمهور از قهرمانان 124 نماینده خواهد داشت که به همین بهانه و پایان انتظار 6 ساله قهرمانان این رشته با عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون بدنسازی گفت‌وگو کردیم. 

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام در این باره به "ورزش سه" گفت: "خوشحالم که این خبر را اعلام کنم 124 نفر از مدال‌آوران فدراسیون بدنسازی در سال 1402 روز سه‌شنبه در سالن اجلاس سران با حضور رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می‌گیرند. در همین راستا جا دارد از ریاست محترم جمهور و وزیر ورزش و جوانان تشکر ویژه‌ای داشته باشم که خواسته جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی را شنیدند و بعد از 6 سال دوباره نام این قهرمانان در لیست تجلیل قرار گرفت. از سال 96 به بعد نام قهرمانان فدراسیون بدنسازی از لیست مدال‌آورانی که تجلیل می‌شدند، با تصمیمی غیرمنطقی خارج شده بودند و با این بهانه که فدراسیون ما در بازی‌های آسیایی و المپیک حضور ندارد، قهرمانان ما را دعوت نمی‌کردند."

وی افزود: "در سال‌های اخیر پیگیری‌های زیادی در این خصوص انجام دادیم. از دوران آقای سلطانی‌فر و همچنین سجادی این موضوع مطرح شد و متاسفانه پاسخی نگرفتیم، اما آقای کیومرث هاشمی و تیمشان صدای جامعه مظلوم پرورش‌اندام را شنیدند. ما همه محدودیت‌های مالی را می‌دانیم و به نظرم مبلغ جایزه‌ای که اهدا می‌شود، در درجه آخر قرار دارد. بیشتر از منفعت مالی برای قهرمانان ما حضور در این مراسم اهمیت دارد که در کنار سایر قهرمانان بتوانند مورد تقدیر قرار بگیرند."

نصیرزاده در پایان عنوان کرد: "وقتی امروز دعوتنامه را برای قهرمانان فدراسیون ارسال می‌کردیم، ذوق و انگیزه زیادی پیدا کردند و قطعا این موضوع می‌تواند به افتخارآفرینی آن‌ها در سال جدید هم کمک کند. من به نمایندگی از جامعه بدنسازی و ورزش‌های قدرتی از وزیر ورزش بابت این اتفاق خوشایند تشکر می‌کنم."

دیگر خبرها

  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی