Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پور گفت: نذورات جمع آوری شده از مردم در دهه اول محرم در زمینه تامین دارو و درمان، تهیه سبد غذایی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و هزینه های متفرقه صرف می شود.

«علیرضا حسین پور» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: امسال با وجود شیوع بیماری کرونا و با هدف رعایت اصول بهداشتی و ...حرکت هیأت، برگزاری مراسم روضه و پخت غذا را تحت هیچ شرایطی نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گفته مدیرعامل موسسه خیریه هیأت حسینی بیرجند نذورات جمع آوری شده در زمینه تامین دارو و درمان، تهیه سبد غذایی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و هزینه های متفرقه صرف می شود.

 

وی از اقدامات انجام شده در این هیأت از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 20 مرداد ماه امسال به توزیع هزار و 500 سبد غذایی و 311 بسته گوشت یک کیلوگرمی بین نیازمندان، پخت و توزیع چهار هزار و 395 پرس غذای گرم برای پرسنل، کادر درمان، بیماران و... همه بیمارستان های سطح شهر، توزیع 2 هزار و 504 پرس غذا در محلات مختلف بیرجند و... اشاره کرد.

 

حسین پور بخشودگی اجاره بهای 20 دربند مغازه در ایام کرونا به ارزش 20 میلیون تومان و توزیع 324 کارت هدیه یکصد هزار تومانی به نیازمندان را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد.

 

وی جمع کل هزینه های انجام شده از 25 اسفند ماه سال گذشته تا 20 مرداد ماه امسال توسط هیأت حسینی بیرجند را 429 میلیون و 630 هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: از ابتدای محرم امسال نیز بیش از 60 میلیون و 585 هزار تومان به عنوان نذورات جمع آوری شده که این روند ادامه دارد.

 

مدیرعامل موسسه خیریه هیأت حسینی بیرجند تاکید کرد: بر اساس نیت و نذر افراد نذورات جمع آوری شده صرف درمان و تامین دارو، سبد غذایی، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و ... می شود. 

 

حسین پور با اشاره به جمع آوری 160 میلیون تومان نذورات مردمی در محرم سال گذشته خاطرنشان کرد: مابقی هزینه کردها از محل درآمد حسینیه و هیأت حسینی فراهم و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

پایان پیام/706

منبع: شبستان

کلیدواژه: تامین دارو عزاداری محرم نذورات جمع آوری شده آزادی زندانیان هیأت حسینی سبد غذایی حسین پور غیر عمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید مصطفی موتورچی دبیر پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در احکامی جداگانه خانم‌ها اعظم بروجردی، الهام چرخنده و وفا طرفه را به عنوان هیات داوران پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد منصوب کرد.

در متن این احکام آمده است: با سلام و تحیات الهی برگزاری پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد مرهون کوشش و جوشش تلاشگرانی است که از آغاز شکل‌گیری این رویداد، بر مدار آرمان‌های شهدا و امام راحل کوشیده‌اند. هنرمندان متعهد و جوان این عرصه چشم انتظار حضور معنوی و تأثیرگذار شما هستند که با اندیشه مبارک و تجربه گران‌سنگ خود ظرفیت‌های پیدا و پنهان هنر آنان را مورد مهر و ستایش قرار دهید. از این رو سرکار عالی را به عنوان عضو هیئت داوران «پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد» منصوب می‌نمایم.

امید است با همراهی شما بتوانیم گام موثری در برگزاری موفق این جشنواره برداریم. لازم به ذکر است پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۵۵۰ میلیارد ریال کمک برای آزادی زندانیان در آذربایجان‌غربی
  • خیران برای آزادی ۲۴۷ زندانی جرائم غیر عمد در کرمان پیش قدم شوند
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه