Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-03@08:43:12 GMT

ترکیب دبیران ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت کامل شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۴۲۰

ترکیب دبیران ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت کامل شد

با انتصاب دبیران بخش‌های « تصویر سازی»، «پوستر»، «کتیبه و پرچم» و «تایپوگرافی» ، ترکیب دبیران بخش‌های هشتگانه جشنواره هنر مقاومت تکمیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود نجابتی دبیرکل این جشنواره با صدور احکامی جداگانه  محمدرضا دوست محمدی، سید محمدرضا میری، علی حیاتی و سیدمهدی حسینی  را به ترتیب به عنوان دبیران بخش‌های «تصویر سازی»، «پوستر»، «کتیبه و پرچم» و «تایپوگرافی» این جشنواره منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز غلامعلی طاهری به عنوان دبیر بخش «نقاشی»، طاهر شیخ الحکمایی به عنوان دبیر بخش «حجم»، سید مسعود شجاعی طباطبایی به عنوان دبیر بخش «کارتون» و حسن قائدی به عنوان دبیر بخش «عکس» این جشنواره احکام خود را از مسعود نجابتی دریافت کرده بودند.

ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در هشت بخش توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح، بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عنوان دبیر بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران

به گزارش خبرگزاری صداسیما، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز پیش از عزیمت به باکو و به منظور شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها، گفت: به این اجلاس به‌عنوان فرصتی برای بیان مواضع و انتقال نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به نخبگان و مقامات شرکت‌کننده نگاه می‌کنیم.

اسماعیلی درباره اهداف سفر به آذربایجان و شرکت در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها افزود: از این سخنگاه برای بیان حقایق مختلف در حوزه فرهنگ اقلیت‌ها که محور گفتگو‌های امسال است، استفاده می‌کنیم و با توجه به وضع ناعادلانه در نظامات بین‌المللی، باید از هر فرصتی برای بیان حقایق و تنویر و آگاه‌سازی افکار عمومی استفاده کنیم.

وی همچنین گفت: در این اجلاس به عنوان فرصتی برای ارائه برنامه‌های خودمان و انتقال نگاه انقلاب اسلامی به دیگر کشور‌ها نگاه می‌کنیم و دیپلماسی فرهنگی در دولت مردمی، به‌عنوان یک راهکار جدی برای ایجاد بستر‌های لازم برای گسترش تعاملات دنبال می‌شود. ما در این راهبرد بیشتر معطوف به کشور‌های دوست و جهان اسلام به گفتگو‌های فرهنگی می‌پردازیم..

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در باکو از امروز تا جمعه ۱۴ اردیبهشت میزبان وزرای فرهنگ و شخصیت‌ها و مقامات سیاسی و فرهنگی کشور‌های مختلف جهان است.

در این مجمع که با مشارکت وزارت فرهنگ آذربایجان، آیسسکو و برخی سازمان‌های بین‌المللی مانند ائتلاف تمدن‌های سازمان ملل متحد برگزار می‌شود، چالش‌های جهانی مربوط به گفتمان تمدنی، همکاری برای مقابله با تنفر و تقویت ارزش‌های صلح بررسی می‌شود.

پنجمین دوره مجمع گفت‌وگوی فرهنگ‌ها در اردیبهشت ۱۳۹۸ برگزار شده بود که در آن دوره از این مجمع ۱۴۰ کشور و نهاد بین المللی مشارکت داشتند.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی استان بوشهر برگزار شد
  • روز جهانی آزادی مطبوعات World Press Freedom Day + شعار و پوستر
  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • مجمع جهانی گفتگوی فرهنگ‌ها فرصتی برای انتقال مواضع فرهنگی ایران
  • روز عشق ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر Global Love Day