Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:04:05 GMT

۱۰۰۰ جلد کتاب به مدافعان سلامت اهدا می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۴۳۴

۱۰۰۰ جلد کتاب به مدافعان سلامت اهدا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه کرم پور صبح چهارشنبه در نشست با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: در این شرایط تمام کارکنان بهداشتی و درمانی اعم از پرستاران و پزشکان و در خط مقدم خدمت و مدافعان سلامت مردم هستند و باید قدردان زحمات آنان باشیم.

وی تصریح کرد: به منظور پاسداشت و قدردانی از حرکت مجاهدانه و ایثارگرانه پرستاران و کلیه کارکنان، بهداشتی، پزشکی و درمانی که در زمینه مبارزه با بیماری کرونا خالصانه فعالیت می‌کنند، هزار جلد کتاب تدارک دیده‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرم پور تصریح کرد: هر فردی باید به سهم خود قدردان زحمات مدافعان سلامت باشد و از مردم نیز درخواست می‌کنیم تا به توصیه‌های مدافعان سلامت در این شرایط گوش‌داده و با رعایت نکات بهداشتی به یاری خدا بتوانیم این دوران را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: همت و تلاش جهادی و خالصانه مجموعه‌های مردمی به ویژه پرسنل حوزه سلامت در عرصه مقابله با ویروس کرونا قابل‌تحسین است.

وی با اشاره به اینکه کادر بهداشتی و درمانی فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج می‌دهند بیان کرد: مدافعان سلامت امروز در جبهه بهداشت و درمان، ادامه‌دهنده راه جان بر کفان دوران دفاع مقدس هستند و تقدیر از این عزیزان بر همگان واجب است.

کرم پور با اشاره به شرایط امروز جامعه و شیوع بیماری کرونا در کشور و استان ادامه داد: امروز مدافعان سلامت در خط مقدم جبهه مقابله با این بیماری هستند و شاهد این بودیم که برخی از این عزیزان حتی جان خود را در این راه فدا کردند و این نشان‌دهنده این است که روحیه ایثار، از خود گذشتگی و نوع‌دوستی همواره در جامعه ما ساری و جاری است.

وی در بخش دیگر از سخنان خود اظهار داشت: جذابیت‌های فضای مجازی به حدی است که بسیاری از افراد جامعه تمام اوقات فراغت خود را صرف جستجو در این فضا می‌کنند، این بستر باعث شده تا بسیاری از خوانندگان کتاب هم از فرصت مطالعه خود کم کرده و به فضای مجازی روی آورند که باید از هر امکان و فرصتی برای ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در بین مردم به ویژه نسل جدید استفاده کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نقش آموزش و پرورش و خانواده‌ها در بحث ترویج کتاب و کتاب‌خوانی در بین مردم به ویژه نوجوانان و جوانان بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 5009059

منبع: مهر

کلیدواژه: دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اداره کل ارشاد بوشهر ویروس کرونا محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دکتر علیرضا مهرعلیان، رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان شهرستان قزوین به مناسبت هفته سلامت در دیدار با دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه عمومی استان قزوین گفت: اگر به سواد سلامت اهمیت داده نشود و جدی گرفته نشود، عوارض متعددی را در حوزه‌های مختلف زندگی برای فرد در پی خواهد داشت.

این مقام مسوول با اذعان به اینکه افزایش ارتقای فرهنگ سلامت در جامعه باعث کاهش هزینه‌های درمان و از بسیاری از بیماری‌ها پیشگیری می‌کند؛ گفت: ارتقای سواد سلامت افراد، باعث می‌شود که فرد، جامعه‌ای ایمن و امید به زندگی بیشتری داشته باشد.

دکتر فاطمه محمدبیگی، مدیرکل نهاد کتابخانه عمومی استان هم ضمن تبریک هفته سلامت و قدردانی از زحمات کادر سلامت، گفت: تلاش برای هم‌افزایی در ارتقای سرانه مطالعه کتاب و آشنایی بیشتر دو حوزه بهداشت و کتاب‌خوانی و استفاده از پتانسیل کتابخانه‌ها به عنوان یک مکان فرهنگی و اجتماعی برای خدمات‌دهی به افراد، بدون هیچ محدودیتی است.

گفتنی است، این نشست به منظور سلامت خانواده و فرهنگ سلامت در اداره کل کتابخانه عمومی قزوین برگزار شد و مقرر شد که با همکاری بین دو حوزه، مسابقه کتابخوانی با موضوع سلامت روان در سامانه مسابقات کتابخوانی برای عموم مردم برگزار شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900612

دیگر خبرها

  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران