Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحولات شرق مدیترانه و سالگرد فتح ملازگرد تیتر مشترک اغلب روزنامه‌های امروز ترکیه است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بسیاری از روزنامه‌های ترکیه، امروز در عکس و تیتر صفحه نخست، سالگرد فتح ملازگرد را برجسته کرده‌اند.

جمهوریت:
میانجیگری آلمان بین ترکیه و یونان
حمله به گشت مشترک ترکیه و روسیه در سوریه


ملی گازته:
نهصد و چهل و نهمین سالگرد فتح ملازگرد
مُهر اسلام بر آناتولی


آکشام:
آلمان یونان را لوس کرد
سالگرد ملازگرد


ینی چاغ:
فقر، اصلی‌ترین معضل مردم است
روز تاریخی در اخلاط


ینی آسیا:
چرا اردوغان در برابر چین ساکت است؟
تنش در مدیترانه، با راهکار دیپلماتیک حل شود


سوزجو:
آمریکا یونان را تحریک می‌کند
اردوغان و باغچلی در مراسم سالگرد ملازگرد


قرار:
حضور اردوغان و باغچلی در چادرِ خان
ترس از جرقه درگیری در شرق مدیترانه


ینی آکیت:
در آستانه ملازگرد دوم هستیم
هشدار ترکیه به یونان


آیدنلک:
پیام آلمان به یونان: ترکیه طرفدار گفتگو است
از یونان پنبه وارد می‌کنیم

انتهای پیام/

R7650/P/S8,89,1414/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ترکیه بیشتر بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. نشریات ترکیه|آتش‌بس شکننده در لیبی/ بتن‌ریزی، دلیل اصلی سیلاب‌ها نشریات ترکیه|گاز، موضوعِ حزبی نشود/ کادر درمانی خسته است نشریات ترکیه| اکتشافی که ترکیه را خوشحال کرد/ آتش بس در لیبی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نشریات ترکیه|آتش‌بس شکننده در لیبی/ بتن‌ریزی، دلیل اصلی سیلاب‌ها نشریات ترکیه|گاز، موضوعِ حزبی نشود/ کادر درمانی خسته است نشریات ترکیه| اکتشافی که ترکیه را خوشحال کرد/ آتش بس در لیبی واژه های کاربردی مرتبط ترکیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب‌الله ۲ گزارش| زندگی اجتماعی عادی چینی‌ها در عصر کووید-۱۹؛ آیا پکن به واکسن کرونا دست یافته؟ ۳ واکنش پیونگ یانگ به خبرهای منتشر شده درباره به کُما رفتن کیم جونگ اون ۴ مقام روس: ایران پس از اتمام تحریم تسلیحاتی می‌تواند تجهیزات نظامی از روسیه خریداری کند ۵ فرانسه: نباید اقدامات بیشتری در رابطه با درخواست آمریکا علیه ایران در شورای امنیت انجام شود ۶ نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد ۷ اعلام حالت فوق‌العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا ۸ استفاده رژیم اسرائیل از سلاح‌های نامتعارف در حملات دیشب به لبنان مهمترین اخبار بین الملل نقشه راه جدید صهیونیست‌ها در پیشبرد جنگ روانی علیه حزب‌الله نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد رسانه آلمانی گزارش داد: شکست آمریکا در فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران استفاده رژیم اسرائیل از سلاح‌های نامتعارف در حملات دیشب به لبنان مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است رسانه آلمانی گزارش داد: شکست آمریکا در فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند بالگردهای ایران در کجا «پشتیبانی و نوسازی» می‌شوند؟/ گزارش تسنیم از پنها- بخش اول ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه نشریات ترکیه بین الملل آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و چهارم سوپر لیگ یونان در مرحله پلی‌آف قهرمانی، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج‌صفی را در فهرست نفراتش دارد، از ساعت 20 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه اوپاپ آرنا به مصاف تیم رده چهارمی پائوک خواهد رفت.

احسان حاج‌صفی که جایگاه ثابتی در هفت مسابقه گذشته و رقابت‌های حساس پلی‌آف قهرمانی سوپر لیگ یونان داشته و عملکرد درخشانی در خط دفاعی تیمش ارائه کرده، امشب هم یکی از بازیکنان ثابت در جدال سرنوشت ساز برابر پائوک است.

مدافع چپ ایرانی آ ا ک آتن که در فصل جاری سوپر لیگ یونان 16 بازی انجام داده و یک پاس گل به ثبت رسانده، امیدوار است امشب هم در خط دفاعی تیمش نمایش مطمئنی مقابل پائوک داشته باشد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن در حال حاضر با 75 امتیاز صدرنشین سوپر لیگ یونان است و فاصله چهار امتیازی با تیم رده دومی پاناتینایکوس دارد و در صورت برتری در مسابقه امشب برابر پائوک، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در دو هفته باقی مانده خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • فیلم لحظه حمله و درگیری خونین گردشگر ترکیه‌ای با یک اسرائیلی
  • اژدهای زرد در مسیر صلح‌سازی / بررسی نوع بازیگری چین در حوزه میانجیگری میان گروه های فلسطینی
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • الدفاعی: وعده صادق، پایان‌بخش توهم ارتش شکست‌ناپذیر اسرائیل
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت