Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ عزاداران اصفهانی با نوای سید‌رضا نریمانی هم صدا شده‌اند و بغض و دلتنگی خود را برای سالار شهیدان فریاد زده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ماه محرم امسال به دلیل وجود بیماری کرونا تفاوت‌هایی با سالهای گذشته دارد، اما این تفاوت سبب نشده است تا عزاداران نتوانند مراسم‌های خاص خود را برگزار کنند، اما همانطور که از روزها قبل از سوی ستاد مقابله با کرونا اعلام شده است عزاداران ملزم به رعایت تمام نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستند تا مشکلی برای آنها و دیگران ایجاد نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم‌های عزاداری امسال در مکان‌های روباز و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در حال برگزاری است و عزاداران باید از ماسک استفاده کرده و فاصله خود را با دیگران رعایت کنند.

زمان عزاداری در هیات‌ها امسال نسبت به سالهای گذشته کمتر شده و توزیع غذاهای نذری نیز در این هیات‌ها صورت نمی‌گیرد، تمام این تدابیر برای حفظ سلامتی شهروندان صورت گرفته است.

هیئت‌های عزاداری با حضور مداحان و سخنرانان و جمعی از مردم در حال برگزاری است، مداحانی که سبب ایجاد شور و شوق در میان عزاداران می‌شود. یکی از مداحان اهل بیت (ع) که همه ساله مردم اصفهان را مهمان نوای خود می‌کند سید رضا نریمانی است که طرفداران بسیاری دارد و صدایش را تمام مردم اصفهان می‌شناسند.

مداحی میثم مطیعی در شب پنجم ماه محرم 99مداحی بنی‌فاطمه در شب پنجم محرم 99مداحی بیوکافی در شب پنجم محرم 99

عزاداران بسیاری از پیر و جوان تا زن و مرد و نوجوان و حتی کودک در هیات عزاداری حاضر شده و با نوای سیدرضا نریمانی هم صدا شدند، فضایی سرشار از شوق و شور که هر آدمی را برای حضور فرا می‌خواند.

نوای سید رضا نریمانی به گوش می‌رسد: « دیگه دلم از کوفه بیزاره، هرکس برات یه فکرایی داره/ از تو چشای خونی می‌بینم، دست از سر تو برنمی داره...».

 انتهای پیام/164/ش

R41346/P/S6,51/CT16 بیشتر بخوانید... گزارش| آسیب‌شناسی مداحی در قزوین / فراموشی سبک منحصر‌به‌فرد قزوینی‌ها در نوحه‌ / مقتل‌خوانی کار هر مداحی نیست مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش| آسیب‌شناسی مداحی در قزوین / فراموشی سبک منحصر‌به‌فرد قزوینی‌ها در نوحه‌ / مقتل‌خوانی کار هر مداحی نیست مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۴ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۵ گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" ۶ جانشین فرمانده ناجا: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سراسر کشور افتتاح شد / ‌در صحنه با مخلان امنیت ‌برخورد خواهیم کرد ۷ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۸ تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه/ میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی خواندنی تسنیم باحاج سیدرضا موید مداح ‌اهل بیت(ع) / مداحی ‌در حرم شمس‌الشموس‌ حال و هوای دیگری دارد ‌ فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند "هر کوچه یک حسینیه"| منطقه گلستان اهواز محفل عزای امام حسین (ع) شد / روضه‌خوانی امام جمعه اهواز + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است رسانه آلمانی گزارش داد: شکست آمریکا در فعال کردن مکانیسم ماشه علیه ایران اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند بالگردهای ایران در کجا «پشتیبانی و نوسازی» می‌شوند؟/ گزارش تسنیم از پنها- بخش اول ماجرای شهادت حضرت قاسم(ع) به‌روایت رهبر انقلاب + فیلم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب چهارم محرم ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)

عصر ایران ــ نهادهای فرهنگی و مذهبی کشور امسال بیشتر از 7 هزار میلیارد تومان بودجه می‌گیرند. در این لیست نام نهادهایی هست که احتمالا مردم کمتر آنها را می‌شناسند. حدود 16 هزار میلیارد تومان از این رقم به حوزه‌عهای علمیه می‌رسد.

گزارش را این‌جا ببینید

هزار و 227 میلیارد تومان هم برای کمک به معیشت روحانیون در نظر گرفته شده است. اثرات عملکرد بسیاری از این نهادها در زندگی مردم دیده نمی‌شود. برای مثال اثرات فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی میان مردم به طور دقیق مشخص نیست. بودجه صدا و سیما هم بیشتر از 22 هزار میلیارد تومان است اما در این سال‌ها مخاطبانش را از دست داده. این ارقام در حالی به این نهادها تخصیص داده شده که بسیاری از آثار میراث فرهنگی کشور به دلیل نبود بودجه برای مرمت به حال خود رها شده است. این گزارش را در این باره ببینید. 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها محقق شد
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • دروغ؛ رکن اساسی رسانه روباه پیر
  • ضرورت تقویت زیرساخت های سلامت در کشور
  • تقسیم عجیب بودجه‌های فرهنگی؟ / وقتی میراث فرهنگی کمبود بودجه دارد اما بعضی نهادها پول‌های کلان می‌گیرند (فیلم)
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند