Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@16:30:00 GMT

۸ طرح توزیع برق تهران به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۷۶۷

۸ طرح توزیع برق تهران به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت ۸ پروژه به مبلغ ۲۲۵۵ میلیارد ریال از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان تهران به بهره برداری رسید.

به‌گزارش ایسنا، "حاجی‌رضا تیموری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران- با اعلام این خبر گفت: چهار پروژه احداث نیروگاه تولید پراکنده در شهرستان‌های پاکدشت، ورامین، ملارد و احمدآباد مستوفی در شهرستان اسلامشهر به مبلغ ۱۴۶۷ میلیارد ریال، احداث خروجی پست‌های ۶۳ کیلوولت پرندک، نسیم شهر و ساتکاپ به مبلغ ۵۳ میلیارد ریال و احداث، اصلاح و بهینه سازی شبکه و روشنایی معابر در شهرستانهای تحت پوشش توزیع برق استان تهران به مبلغ ۷۳۵ میلیارد ریال در زمره این طرح‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تعداد مشترکان زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران را بالغ بر دو میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک اعلام کرد و افزود: کاهش تلفات، افزایش قدرت مانور و  قابلیت اطمینان شبکه از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح ها  است که در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران و بر مبنای محور ساخت و سازها به انجام رسیده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در خاتمه با اشاره به اجرای موفق طرح حذف قبوض کاغذی برق در سال گذشته اظهار امیدواری کرد که از ابتدای مهرماه سال جاری با گسترش اپلیکیشن خدمات غیرحضوری برق شاهد ارائه خدمات سریع، آسان و مطمئن به مشترکان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: برق شرکت توزیع نیروی برق استان تهران میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۷ طرح برق رسانی درچهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان