Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی احمدی با بیان اینکه انگیزه معنوی رزمندگان، امتیاز ویژه و تفاوت جبهه ما با جبهه دشمن است، گفت: شهید حاج عبدالله میثمی محور این انگیزه ها و روشنگری ها در دفاع مقدس و الگوی معنوی جوانان و رزمندگان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «محمدعلی احمدی» در دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» که در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم صورت گرفت، گفت: امتیاز و تفاوت جبهه های جنگ ما با سایر جنگ ها، انگیزه معنوی رزمندگان است که افرادی مثل شهید حاج عبدالله میثمی محور این انگیزه ها و روشنگری ها بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه شهید حاج عبدالله میثمی الگوی معنوی جوانان و رزمندگان بود، اظهار داشت: قبل از عملیات بدر که این شهید بزرگوار در جمع فرمانده لشکرها و فرمانده گردان ها صحبت می کرد، از حضرت امام(ره) نقل کردند که ایشان تاکید داشتند به اینکه اولویت اول برای طلاب هم حضور در جبهه ها و نبرد با دشمن است.

 

وی با بیان اینکه شهید حاج عبدالله همیشه بیان می کرد که این فرموده امام(ره) را اطاعت می کنم و اینقدر در جبهه ها می مانم تا یا شهید شوم و یا جنگ پایان پذیرد، افزود: معنویت این شهید و اخلاص او اینقدر بالا بود که رزمندگان دور او حلقه می زدند و به حال او غبطه می خوردند.

 

احمدی در پایان مقاومت را کلیدواژه پیروزی در همه اعصار برشمرد و تصریح کرد: در شرایط کنونی نیز نباید خسته شد بلکه باید با مقاومت دشمن را که نوع و مدل جنگ را عوض کرده اما هنوز هم دشمن است، به زانو درآورد.

 

گفتنی است دیدار با خانواده شهیدان حجج اسلام «عبدالله و رحمت الله میثمی» با حضور مدیرکل بیناد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برگزار شد.

پایان پیام/557

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح سه شنبه های تکریم طرح سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم طرح ملی سه شنبه های تکریم سه شنبه های تکریم سه شنبه ها محمدعلی احمدی شهید میثمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان شهید حاج عبدالله عبدالله میثمی استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد اراضی اشغالی شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری «سما» فلسطین، این چندمین سر وزیر امورخارجه آمریکا به اسرائیل از زمان جنگ این رژیم علیه مردم غزه است.

بلینکن امروز نیز با عبدالله دوم شاه اردن در کاخ الحسینیه دیدار کرد.

عبدالله دوم در این دیدار خواستار اقدام فوری برای توقف فاجعه بشری در نوار غزه و حفظ جان غیر نظامیان بی دفاع شد.

براساس این بیانیه، بلینکن و ملک عبدالله درباره روند تشکیل کشور مستقل فلسطین و ارائه تضمین های امنیتی به رژیم صهیونیستی تبادل نظر کردند.

در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا همچنین آمده است طرفین تلاش ها برای تسریع ارسال زمینی کمک های بشردوستانه برای اهالی غزه از اردن را مورد بحث قرار دادند.

دیگر خبرها

  • بلینکن وارد اراضی اشغالی شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • حتی با تولد فرزندش هم جبهه را ترک نکرد
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • جوانان و نوجوانان اندیشه شهید مطهری را چراغ راه خود قرار دهند
  • شهید مطهری با روحیات و نیازهای نسل جوان آشنایی کامل داشت
  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • پایان همایش «حکمت مطهر» با موضوع استان مطهری و مسائل جوانان
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • انفعال رژیم اردن در برابر جبهه مقاومت