Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:43:46 GMT

زمان صدور روادید برای دانشجویان غیر ایرانی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۹۹۳۶

زمان صدور روادید برای دانشجویان غیر ایرانی اعلام شد

به گزارش روز چهارشنبه سازمان امور دانشجویان، دانشگاه‌های دارای دانشجوی بین المللی با رعایت زمان بندی اعلام شده می توانند نسبت به درخواست صدور روادید و ارسال مدارک اقدام کنند. بر اساس این زمان بندی، دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی استان تهران از ۱۵ تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سایر استان ها از ۲۵ تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری می توانند نسبت به درخواست صدور روادید برای دانشجویان غیر ایرانی خود و ارسال مدارک اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، زمان تعیین شده برای دانشگاه آزاد اسلامی از یکم تا پنجم مهرماه سال جاری است.

همچنین امکان ورود دانشجویان بین المللی به کشور از نیمه دوم شهریورماه صرفا با تایید دانشگاه محل تحصیل و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امکان پذیر است.

زمان آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان بین المللی جدید الورود دوره کارشناسی آبان ماه است و دانشگاه ها می توانند در صورت ضرورت برای این دسته از دانشجویان در مهرماه ۱۳۹۹ درخواست روادید تحصیلی کنند. برای دانشجویان جدیدالورود مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان صدور روادید تحصیلی از ۱۵ شهریور ماه وجود خواهد داشت که البته این امر نیز منوط به تشخیص و تایید دانشگاه مبنی بر لزوم حضور دانشجو است.

آن دسته از دانشجویان شاغل به تحصیل که بعد از شیوع ویروس کرونا از کشور خارج شده و دارای اقامت معتبر بوده اند یا اقامت تحصیلی آنها در کشور متبوع خویش به پایان رسیده است، بنا به تشخیص دانشگاه محل تحصیل خود تا اول مهرماه ۹۹ نیازی به دریافت روادید تحصیلی مجدد ندارند و بر اساس هماهنگی می توانند از مبادی مرزی کشور وارد ایران شده و پس از ورود، برای تمدید اقامت الزاما به دفاتر کنسولی مراجعه کنند.

برچسب‌ها سازمان امور دانشجویان ویروس کرونا روادید دانشجو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور دانشجویان ویروس کرونا روادید دانشجو سازمان امور دانشجویان ویروس کرونا روادید دانشجو برای دانشجویان صدور روادید دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان گفت: این دانشجویان در جشنواره تدریس برتر و جشنواره اقوام افتخارآفریدند.
سلیمان حسینی نیک افزود: وی ادامه داد: هم اکنون ۷۰۰ دانشجو معلم در دو دانشگاه پردیس کوثر و شهید ایزدپناه در شش رشته تحصیلی و دو مقطع کاردانی و کارشناسی مشغول به تحصیل هستند که در سال تحصیلی پیش رو ۴۰۰ دانشجوی دیگر به آنها افزوده می‌شود.

دیگر خبرها

  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان استان
  • کنعانی: صدای خُرد شدن استخوان‌های صهیونیسم جهانی بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسد
  • صدای شکسته شدن استخوان‌های لیبرالیسم و نئولیبرالیسم به گوش می‌رسد
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • دانشجویان و اساتیدِ ایرانی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت اصلی خود بدانند
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند
  • ۴ هزار و ۱۹۳ نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند