Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح درمانگاه غدیر تأمین اجتماعی دیر اظهار داشت: افتتاح این درمانگاه گامی مهم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان دیر است.

وی به قابلیت‌های شهرستان دیر اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان دیر این ظرفیت را دارد که خدمات تأمین اجتماعی و درمان در این شهرستان بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با اشاره به تحولات خوب صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی با تدبیر و هوشمندی مدیرعامل آن و برنامه ریزی منظم، با وجود محدودیت‌های مالی دولت اما اقدامات بزرگی در عرصه کمک به جمعیت تحت پوشش خود انجام داده است.

وی بیان کرد: با وجود مشکلات و محدودیت‌های مالی تأمین اجتماعی، اما این سازمان در خدمات رسانی و پیشبرد اهداف عالیه خود برای کمک به جامعه هدف موفق بوده است.

گراوند اضافه کرد: در استان بوشهر هم اتفاقات مبارکی افتاده و مفتخریم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دولت امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

ساخت درمانگاه دیر با اعتبار ۲۶۵ میلیارد ریال

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بوشهر هم گفت: در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۵، تفاهم نامه ساخت درمانگاه دیر منعقد و در سفر مجدد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۶، عملیات اجرایی احداث درمانگاه دیر در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مکعب با زیر بنای هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه آغاز شد.

زهرا نویدی فر افزود: این درمانگاه با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۶۵ میلیارد ریال شامل هزینه تجهیز و ساخت به بهره برداری رسیده و شامل آزمایشگاه، داروخانه، پذیرش، بخش‌های اداری، اتاق معاینه و مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی است.

کد خبر 5009166

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر عبدالکریم گراوند استانداری بوشهر شهرستان دیر محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، سامانه بارشی که در چند روز گذشته در استان فعال بود، به‌تدریج در حال خروج از استان است، اما همچنان در ساعت‌هایی از امروز بعد از ظهر رشد ابر در ارتفاعات و مناطق شرقی استان و بارش پراکنده باران در این مناطق دور از انتظار نیست.

طلیعه محمدی از ورود سامانه بارشی جدیدی به استان در اواسط هفته خبر داد و افزود: برای روز دوشنبه و سه‌شنبه، افزایش ناپایداری‌ها در مناطق شمالی و مرکزی استان و بارش پراکنده باران، گاهی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد را تا ظهر فردا متغیر، بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰، گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا را ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش‌بینی کرد.

به گفته این کارشناس هواشناسی استان بوشهر، فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۵:۳۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۱:۲۰، مد دوم ساعت ۱۷:۰۵ و جزر دوم ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • تعداد پایگاه‌های امداد دریایی در استان بوشهر باید افزایش یابد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین