Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - در پی درخواست وزارت نفت و با عنایت به مصوبه اخیر شورای حقوق و دستمزد، اضافات شایستگی کارمندان رسمی این وزارتخانه برای سال 99 از سوی وزیر نفت به معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت ابلاغ شد.
به گزارش خبرنگار شانا، در ابلاغیه «نحوه پرداخت اضافات شایستگی در سال 1399» آمده است:
«در پی درخواست این وزارتخانه و با عنایت به مصوبه مورخ 99.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5.7 شورای حقوق و دستمزد، موارد زیر برای سال 99 ابلاغ می‌شود:
1. اضافات شایستگی کارمندان رسمی با رعایت متوسط افزایش 10 درصد برای مجموع کارمندان مشمول (موضوع بند 6 ماده 19 آیین‌نامه نظام‌های اداری و استخدامی کارکنان صنعت نفت) اعمال شود.
2. این اضافات به حقوق پایه پایان سال 1398 کارمندان رسمی صنعت نفت تعلق می‌گیرد.
3. اضافه حقوق ناشی از اجرای نظام ارزیابی عملکرد (شایستگی) از تاریخ 99.1.1 قابل پرداخت است.
4.ضمن تاکید بر تکمیل فرم‌های مربوطه با توجه به عملکرد واقعی، حسب شایستگی‌ و نتایج ارزیابی طراز انجام کار کارمندان، نسبت به اعمال اضافه حقوق شایستگی مرتبط با ارزیابی عملکرد سال 1398، بر اساس جدول مرتبط اقدامات لازم به عمل آید.
5.ضروری است تعیین ارزیابی‌ها و اعطای اضافه حقوق شایستگی توسط مدیران با برگزاری جلسات ارزیابی به همراه ارائه بازخوردهای اصلاحی به زیرمجموعه مستقیم و ارائه انتظارات متقابل و هماهنگ‌سازی آنها در جهت ارتقا و توسعه فرد همسو با اهداف سازمانی انجام پذیرد».

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارمندان رسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901429

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • هدف از اهدا جایزه ملی جوانی جمعیت پایش و ارزیابی علاقمندان است
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • رسمی: پسوند خلیج فارس به نام استقلال اضافه شد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع