Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@16:29:37 GMT

۷ پروژه عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۱۷۵

۷ پروژه عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری رسید

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت هفت پروژه عمرانی در شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، هفت پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان رشت با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.

 

بهره برداری از پروژه تقویت و توسعه شبکه برق با اعتباری بالغ بر ۶ هزار و ۷۳۰ میلیون ریال، افتتاح شالیکاری مدرن با اعتباری بالغ بر ۱۶۵ هزار میلیون ریال و بهره برداری از ۱۲واحد مسکن محرومین با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۲۶۰ میلیون ریال از جمله این پروژه ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بهره برداری از چمن مصنوعی با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال و افتتاح یک واحد بوم گردی با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که امروز و همزمان با چهارمین روز از هفته دولت در شهرستان رشت بهره برداری رسید.‌


بهره برداری از آسفالت راه روستایی فخر آباد و پیچا لشت نشا با اعتباری بیش از ۲هزار و ۷۹ میلیون ریال از دیگر پروژه هایی است که با حضور مسئولان محلی و فرماندار در رشت افتتاح شد.

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت در رشت فرماندار رشت افتتاح پروژه ها اعتباری بالغ بهره برداری رسید بهره برداری شهرستان رشت میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی که با حضور مدیران کل استانی برگزار شد، اظهار کرد: با شروع دولت ایران قوی پروژه‌های خوبی در سطح شهرستان شروع به کار شد که برخی از این پروژه‌ها از مطالبات ۲۰ ساله مردم بوده است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و برخی نیز در دست اجرا است.

بحرانی بیان کرد: علی رغم اینکه برخی از پروژه‌ها اعتبار لازم دارند ولی روند کار مطلبوب نیست که باید در روند آن تسریع شود.

وی ادامه داد: انتظار داریم مدیران تلاش کنند پروژه‌های مهم شهرستان تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری برسانند.

کد خبر 6096887

دیگر خبرها

  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود