Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:58:59 GMT

انتصاب قائم‌مقام و سرپرست معاونت ورزشی باشگاه سایپا

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۴۰۰

انتصاب قائم‌مقام و سرپرست معاونت ورزشی باشگاه سایپا

سرپرست باشگاه سایپا طی دو حکم جداگانه، قائم‌مقام و سرپرست معاونت ورزشی این باشگاه را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی باشگاه سایپا، امیرحسین تابع جماعت سرپرست باشگاه سایپا، در حکمی مرتضی کنگرانی فراهانی را به سمت قائم مقام این باشگاه منصوب کرد.

فراهانی عضو موظف و رئیس هیئت مدیره سایپا نیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سرپرست باشگاه سایپا طی حکمی محمد رحیمی را به سمت سرپرست معاونت ورزش این باشگاه منصوب کرد.

رحیمی عضو موظف هیئت مدیره شرکت فرهنگی ورزشی سایپا است.

سرپرست باشگاه سایپا: فلسفه و مکتب ما بازیکن‌سازی و جوانگرایی است

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سایپا قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط سایپا پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان ۲ مظاهری قراردادش با تراکتور را فسخ کرد/ رشید در راه پرسپولیس؟ ۳ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۴ رونمایی رسمی الدحیل از رامین رضاییان + تصاویر ۵ ۲ باشگاه انگلیسی در فهرست مخاطبان «فالو شده» مسی ۶ حضور مهرداد محمدی در آزمایش‌های پزشکی العربی ۷ نوری: مدافعان پرسپولیس از آمادگی دیاباته و قائدی وحشت دارند/ داوری تاثیری در نتیجه دربی نخواهد داشت ۸ افشاگری رسانه‌ها درباره درخواست جدایی مسی از بارسلونا مهمترین اخبار ورزشی ناظم‌الشریعه: در صورت لغو تورنمنت کیش با چه تدارکی به مسابقات قهرمانی آسیا برویم؟/ بازی با برزیل عملی نیست واعظ آشتیانی: وزارت ورزش و جوانان سیاست گفتاردرمانی را در پیش گرفته است/ اگر نظارت بود داستان ویلموتس پیش نمی‌آمد صالحی امیری: همه می‌توانند قهرمان شوند اما هر کسی پهلوان نمی‌شود/ به جای پرورش پهلوان، دنبال سکه بودیم! امید ابراهیمی و یونس دلفی در تیررس سپاهان مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است رسانه آلمانی گزارش داد: شکست آمریکا در فعال‌کردن مکانیسم ماشه علیه ایران اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند بالگردهای ایران در کجا «پشتیبانی و نوسازی» می‌شوند؟/ گزارش تسنیم از پنها ــ بخش اول گزارش ویدئویی|حال‌وهوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع)/ تمام پروتکل‌ها رعایت شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سایپا سایپا سرپرست باشگاه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت

مسعود اسکویی گوینده و مجری کارشناس پیشکسوترسانه های ورزشی درگذشت.   به گزارش مهر، مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی که به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا فروردین در بخش مراقبت های ویژه بستری شد، درگذشت.   مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.   مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.   اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.   تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.   مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مسعود اسکویی گوینده ورزشی درگذشت
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • اجرای ۴۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • انتصاب جدید نارنجی پوشان توسط محمدی
  • عکس | مدیرارتباطات شرکت فرهنگی ورزشی سایپا معرفی شد
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • خبر خوب برای دانشجویان افغان در ایران
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد