Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز _ مائده داودی| حجم اخبار فوتبال جهان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

دعوای حقوقی مسی- بارسا؛ هیاهو بر سر یک بند

لئو مسی بعد از شانزده فصل حضور در بارسلونا و معادل شدن نامش با باشگاه کاتالان قصد ترک این تیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسی با ارسال یک بوروفکس به دفتر باشگاه اعلام کرد قصد دارد بندی در قراردادش که به او اجازه می‌دهد در پایان هر فصل قرارداد را فسخ کند، فعال کند.

در عمل اما این بند در روز ۱۰ ژوئن امسال منقضی شده ولی تغییرات استثنایی در برنامه این فصل در نتیجه بحران اپیدمی کرونا راه را برای این درخواست مسی باز کرده. این اولین قدم در راه مذاکراتی دانسته می‌شود که به زودی بین دو طرف شروع خواهد شد. فراموش نکنید که بدون وجود این بند، طبق قرارداد، بند آزادسازی مسی در شرایط عادی ۷۰۰ میلیون یورو است!

گوتسه در سه راهی انتخاب موناکو، سویا یا فیورنتینا

روزنامه بیلد در گزارشی در مورد «ماریو گوتسه» نوشت: در روزهای گذشته فوروارد 28 ساله مذاکراتی با «نیکو کواچ» سرمربی چند هفته اخیر آ.اس موناکو فرانسه داشت.

او همچنین شرایط همکاری با تیم های فیورنتینا ایتالیا و سویا اسپانیا را جویا شده و اکنون در فاز انتخاب قراردارد.

پاری سن ژرمن توانایی پرداخت دستمزد مسی را ندارد

مسی اگر موفق شود که رایگان بارسلونا را ترک کند، موضوع دستمزد، پاداش و حق پخشی که دریافت می‌کند، بسیار زیاد بوده و برای هر باشگاهی ممکن نیست.

اکیپ در خبری ادعا کرد که چنانچه مسی رایگان از بارسا جدا شود، پاری سن ژرمن توانایی مالی پرداخت پول لئو را نخواهد داشت.

یوونتوس مشتری پاردس شد

باشگاه یوونتوس قصد دارد هافبک تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را جذب کند.

بنابر ادعای برخی از منابع خبری در ایتالیا، باشگاه یوونتوس قرار است به زودی طی پیشنهادی رسمی به پاری‌سن‌ژرمن خواستار خرید لئاندرو پاردس شود.

بن بست در مذاکرات سن ژرمن و خوان برنات

مدافع چپ و 27 ساله پاریسی ها از 2 سال قبل که بایرن مونیخ را ترک کرد، عضو تیم فرانسوی است و با آن تا تابستان 2021 قرارداد دارد.

طبق گزارش RMCدر گفت وگوهای انجام گرفته باشگاه اروپایی حاضر شده اندکی شرایط دستمزد وی را افزایش دهد.

اما این موضوع مورد توجه برنات واقع نشده است. زیرا او ارزش خود را در تیم بالا می داند و خواهان افزایش چشمگیر حقوقش است.

رونالدینیو بعد از 5 ماه حبس به برزیل برگشت

سایت «گلوبو» برزیل خبر داد رونالدینیو، فوق ستاره برزیلی سابق بارسلونا که روز گذشته بعد از 5 ماه حبس در پاراگوئه آزاد شده بود بامداد امروز به ریو دوژانیرو وارد شد.

جادوگر فوتبال جهان 5 ماه پیش به همراه برادرش در کشور پاراگوئه به جرم جعل پاسپورت دستگیر شد و روانه زندان شد.

خامس رودریگز در آستانه انتقال به اورتون

خامس رودریگز از مدت‌ها پیش مشخص شده بود که فصل آینده در رئال مادرید توپ نخواهد زد در آستانه انتقال به لیگ جزیره قرار گرفته است.

به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و فابرزیو رومانو، مذاکرات بین اورتون و رئال مادرید در حال پیشرفت است و آنها در آستانه توافق هستند.

دورتموند به فاوره اولتیماتوم داد

لوسین فاوره ۲ فصل است که هدایت زنبورهای وستفالن را در اختیار دارد. در این مدت تیم زردپوش با بازیکنان قابل توجهی تقویت شده اما دورتموند به مقام قهرمانی بوندس لیگا نائل نشده است.

طبق نوشته اشپورت بیلد، مدیریت باشگاه به مربی ۶۲ ساله اولتیماتوم داده، در صورتی که فصل آینده نتواند قهرمانی لیگ را کسب کند، به سمت در خروج راهنمایی خواهد شد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال جهان لیونل مسی بارسلونا خوان برنات پاریسن ژرمن خامس رودریگز اورتون دورتموند لوسین فاوره یوونتوس لئاندرو پاردس ماریو گوتسه فیورنتینا ایتالیا آ.اس موناکو

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا خوان برنات پاریسن ژرمن خامس رودریگز اورتون دورتموند لوسین فاوره یوونتوس ماریو گوتسه فیورنتینا ایتالیا آ اس موناکو خامس رودریگز پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟

خبرگزاری علم و فناوری آنا، مریم ملی؛ دیدن ماه توی آسمان شب همیشه جذاب و لذت‎بخش است حالا تصور کنید زمین بیش از یک قمر می‎داشت و شما وقتی به آسمان نگاه می‎کردید در هر طرف یک ماه متفاوت می‎دیدید! به نظر تصویری هیجان انگیز و رویایی می‎آید ولی بعضی از سیارات منظومه شمسی واقعا این طورند آن‎ها چند قمر دارند و اگر کسی می‏توانست از سطح آن سیارات به آسمان بالای سرش نگاه کند تعداد زیادی ماه با اندازه‏های مختلف و شکل و شمایلی متفاوت می‏دید.

اما چرا زمین ما باید فقط یک قمر داشته باشد؟ جواب به همان چیزی مربوط است که باعث افتادن سیب از درخت می‎شود و کمک می‎کند ما روی سطح زمین راه برویم، نیروی گرانش! ستاره‎شناس‏ها سیاره‏های منظومه شمسی را به دو دسته تقسیم می‎کنند چون معتقدند این دو دسته فرق‎های زیادی با هم دارند دسته اول سیاره‎هایی مثل عطارد و زهره و زمین و مریخ هستند که از جنس خاک و سنگ‏اند و دسته دوم سیاره‎ای مشتری،زحل، اورانوس و نپتون که از جنس گاز هستند و به غول‎های گازی معروف‎اند.

این دسته دوم از سیارات خاکی خیلی بزرگترند و این تفاوت در جرم و اندازه باعث می‎شود که نیروی جاذبه بیشتری هم داشته باشند. از بین این غول‏های گازی اورانوس که کوچک‎ترین‎شان حساب می‎شود، ۱۵ برابر زمین جرم دارد در حالی که مشتری بزرگترین سیاره منظومه شمسی ما ۳۰۰ برابر زمین، جرم دارد و همین باعث شده نیروی جاذبه عظیمی داشته باشد که هر خرده سنگی که از نزدیکی‎اش می‎گذرد را به دام گرانشش بیندازد. به این ترتیب تعداد خرده‎سنگ‎هایی که جذب مشتری می‏شوند و شروع می‏کنند به گردش دور این سیاره خیلی زیاد است ولی زمین ما به نسبت جاذبه کم‎تری که دارد فقط یک تکه سنگ که همین ماه خودمان باشد را جذب کرده و در مدارش به دام انداخته است. جالب است بدانید مشتری تا اکنون که این مطلب را می‎خوانید ۹۵ قمر دارد و ممکن است تا چند وقت دیگر این عدد بیشتر هم بشود!

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مردم گم شده در دعوای سیاسی بر سر تورم!/یک ضربه دیگر بر بار شیشه/بازی بن‌سلمان با کارت فلسطین
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • دعوای جالب چهره امنیتی با مدافع زاکانی بر سر قرارداد جنجالی +تصویر
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است