Web Analytics Made Easy - Statcounter

​جمعى از خادمان سادات مسئولیت انجام زیارت روزانه امام حسین و برادر گرامیشان حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) را به نیابت از همه ثبت‌نام کنندگان در بخش زیارت سایت شبکه جهانی الکفیل به عهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «سید هاشم الشامی » اعلام کرد: جمعى از خادمان سادات مسئولیت انجام زیارت روزانه امام حسین و برادر گرامیشان حضرت ابوالفضل عباس (علیهما السلام) را به نیابت از همه ثبت‌نام کنندگان در بخش زیارت سایت شبکه جهانی الکفیل به همراه اقامه نماز دو رکعتى به عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول واحد خادمان سادات آستان قدس عباسی گفت: زیارتنامه اى که قرائت خواهد شد زیارت عاشورا است که به واسطه آن امام حسین (علیه السلام) از راه دور یا نزدیک زیارت می شود و به واسطه آن دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) مصیبت هاى وارده به امام، اهل بیت مطهر و اصحاب حضرت اباعبدالله الحسین در کربلا و روز عاشورا را به یاد می آورند.


وی افزود: این زیارتنامه که منسوب به امام باقر (علیه السلام) است از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و در بسیاری از اوقات به ویژه در ماه محرم الحرام به آن توصیه شده است که زیارت حضرت ابوالفضل عباس (علیه السلام) نیز به آن افزوده می گردد و پس از پایان این دو زیارت نماز دو رکعتی برای رفع حوائج، تسهیل امور و دفع بلا ادا می شود.


الشامی گفت: این اقدامات از روز نخست ماه محرم آغاز و تا نهم آن ادامه دارد و با انجام زیارت مخصوصه امام حسین و حضرت ابوالفضل (علیهما السلام)در روز عاشورا و در جوار حرم مطهر آن دو بزرگوار پایان می یابد.
وی در خاتمه افزود: زائرانى که علاقه مند به انجام این اعمال به نیابت از آن‌ها و بهره‌مندی از ثواب و اجر و پاداش آن هستند می‌توانند از طریق لینک زیر ثبت نام نمایند: https://alkafeel.net/zyara

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: زیارت نیابتی حضرت ابوالفضل ع دهه اول محرم حضرت ابوالفضل عباس علیه السلام امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام

دریافت 84 MB

به گزارش خبرنگار مهر، هرمزگانی‌های دلداده در مکتب اهل‌بیت عصمت و طهارت با حضور در چایخانه حرم مطهر رضوی به زائرین و مجاورین حضرت رضا علیه‌السلام خدمت خالصانه کرده و بزم نوکری این آستان مقدسه شرکت کردند.

کد خبر 6096480

دیگر خبرها

  • عزاداری امام صادق(ع) در امامزاده آقاعلی عباس+فیلم
  • مذاهب اسلامی برای کسب فیض به محضر امام صادق(ع) شرفیاب می شدند/ امام صادق(ع) مورد تأیید تمام مذاهب اسلامی هستند
  • حامیان شعار زن، دختران دانشجو را در کف خیابان لگدمال می‌کنند
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام
  • مشهد در سوگ ششمین ولی مسلمین/عطر شهادت در اجتماع صادقیون پیچید
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • لرستان؛ سیاهپوشِ اختر ششم
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • امام صادق (ع) شاکله اندیشه دینی را بنا نهاد