Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@16:27:22 GMT

افشای راز خودکشی دختر و پسر عاشق در هتل تهران

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۰۶۷۲

افشای راز خودکشی دختر و پسر عاشق در هتل تهران

دختر و پسر عاشق پیشه پس از سفر به تهران در طبقه ششم هتل اسپیناس پالاس تهران دست به خودکشی زدند. آنها با شلیک گلوله به زندگی خود پایان دادند و پیش از مرگ با دست‌نوشته‌ای راز این اقدام تلخ خود را فاش کردند.

عصر دیروز سه‌شنبه 4 شهریور به ماموران پلیس خبر مرگ مشکوک در هتل اسپیناس پالاس تهران گزارش شد. بلافاصله ماموران پلیس موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور در این هتل لوکس به تحقیق در این باره پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در ابتدا با اجساد دختر و پسری جوان روبه‌رو شدند که با شلیک گلوله به سرشان جان باخته بودند. هنوز مشخص نبود که چه حادثه‌ای رخ داده تا اینکه در همان اتاق دست‌نوشته‌ای پیدا شد که نشان می‌داد این دختر و پسر خودشان به استقبال مرگ رفته‌اند. آنها در این دست‌نوشته از عشق زیاد به یکدیگر گفته بودند و اینکه به خاطر این عشق دست به چنین اقدامی زده‌اند.

در تحقیقات تیم جنایی مشخص شد که دختر 26 ساله یک روز قبل یعنی روز دوشنبه از شهرستان به تهران آمده بود در یکی از اتاق های این هتل مستقر شد. در ادامه، روز بعد پسر 29 ساله به صورت پنهانی وارد اتاق شده و ابتدا با شلیک گلوله به دختر جوان او را کشته و بعد هم خودش را تسلیم مرگ کرده است.

در ادامه اجساد زن و مرد جوان به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای کشف ابعاد پنهان این حادثه ادامه دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خودکشی هتل اسپیناس پالاس قتل پارسی خبر سبک زندگی دختر و پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران

 سعید موسی‌نژاد، دانشجوی کارشناسی ارشد ورودی ۱۴۰۲ دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران خودکشی کرد و به زندگی خود پایان داد.

به گزارش خبر نامه امیر کبیر، پیکر این دانشجو شامگاه ۱۳ اردیبهشت در اتاقش در کوی دانشگاه تهران پیدا شده است.   روابط عمومی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، در پیامی با تایید مرگ سعید موسی‌نژاد، درگذشت او را به خانواده و هم‌کلاسی‌هایش تسلیت گفته است.   سعید موسی‌نژاد دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه تهران   سعید موسی‌نژاد، اهل اردبیل بود و ساعاتی پیش از اقدام به خودکشی در پستی در اینستاگرامش سخنان آخر خود را منتشر کرده بود.

در هفته‌های گذشته خبر خودکشی و مرگ دست‌کم دو پزشک در شهرهای تهران و جاسک نیز منتشر شد   رئیس انجمن علمی روانپزشکان ایران در آبان ماه سال گذشته از خودکشی منجر به مرگ ۱۶ دستیار پزشکی (رزیدنت) طی یک سال خبر داده بود.   اگر شما یا نزدیکا‌نتان به خودکشی فکر می‌کنید، در ایران با «اورژانس اجتماعی» به شماره تلفن ۱۲۳ یا «اورژانس شهری» به شماره ۱۱۵ یا «صدای مشاور» با شماره ۱۴۸۰و  یا «اورژانس روانپزشکی تهران» با تلفن ۴۴۵۰۸۲۰۰ تماس بگیرید.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افشای واریز ۷۰۰ میلیونی به حساب بانکی دخترِ کوچولو آقای خبرنگار! +تصویر
  • عاشق‌ترین دختر پرسپولیسی در روز ممنوع‌الورودی به ورزشگاه! | تصویر
  • احساس بی‌پناهی میان پزشکان جوان
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار