Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در مراسمی به صورت ارتباط زنده تصویری با حضور مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر و دیگر مسئولان استان بوشهر و شهرستان دیر، درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان با نام غدیر افتتاح شد.

استاندار بوشهر در این مراسم گفت: سازمان تامین اجتماعی با تدبیر و برنامه ریزی منظم، و با وجود محدودیت‌های مالی دولت، اقدامات بزرگی در عرصه کمک به جمعیت زیرپوشش خود انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گراوند افزود: مفتخریم با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه، اما دولت روند توسعه کشور را متوقف نکرده به طوری که در هفته دولت امسال بیش از دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در استان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

او، افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی دیر را گامی مهم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این شهرستان عنوان کرد وافزود: دیر ظرفیت دارد که خدمات تامین اجتماعی و درمان در این شهرستان بیشتر شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی هم گفت: درمانگاه دیر از طرح‌های مهم تامین اجتماعی در این شهرستان بوده که امروز به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

مصطفی سالاری افزود: سازمان تامین اجتماعی برای تامین تجهیزات و نیروی درمانی این درمانگاه نیز آماده است.

او ادامه داد: تلاش می‌کنیم طرح‌های درمانگاهی تامین اجتماعی در شهرستان‌های دشتی و جم و پلی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی برازجان تا پایان امسال تکمیل شوند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: ساخت درمانگاه دیلم نیز به مناقصه رفته و درمانگاه دلوار هم عملیات اجرایی آن امسال شروع می‌شود.

سالاری، همچنین طرح‌های توسعه‌‌ای در بیمارستان‌های سلمان فارسی بوشهر و مهر برازجان را از دیگر طرح‌های سازمان تامین اجتماعی در استان بوشهر عنوان کرد و گفت: تامین اجتماعی این استان با داشتن ۸۳ درصد بیمه شده، در شاخص نسبت بیمه شده به جمعیت استان، رتبه اول کشور را دارد.

او، از حمایت استاندار بوشهر برای تکمیل و اجرای طرح‌های سازمان تامین اجتماعی در این استان قدردانی کرد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر هم گفت: در سفر وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سال ۹۵، تفاهم‌نامه ساخت درمانگاه دیر منعقد و در سفر مجدد وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی در سال ۹۶، ساخت آن در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و زیر بنای هزار و ۸۰۰ مترمربع در دو طبقه آغاز شد.

زهرا نویدی فر بیان کرد: این درمانگاه با صرف هزینه‌ای افزون بر ۲۶۵ میلیارد ریال شامل هزینه تجهیز و ساخت به بهره برداری رسیده و شامل آزمایشگاه، داروخانه، پذیرش، بخش‌های اداری، اتاق معاینه و مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی درمانگاه هفته دولت بهداشت و درمان سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ رئیس سازمان زندان‌های کشور در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها گفت: طرح‌های امروز در بخش های، صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی زندان‌های استان هرمزگان با هزینه ۳۲۱ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

غلامعلی محمدی افزود: کارگاه بسته بندی مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان در بندرعباس به صورت حضوری و دیگر طرح‌ها در ارتباط زنده تصویری به بهره برداری رسید.

وی گفت: درمانگاه و کلینیک دندانپزشکی بندرعباس برای استفاده خانواده مددجویان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح و تربیت بندرعباس، نمازخانه زندان بندرعباس، نانوایی اردوگاه رودان و زندان بندرعباس واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس از مهمترین طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید؛ سفر یک روزه رئیس سازمان زندان‌های کشور به بشاگرد

محمدی افزود: امروز همچنین ۱۲ سری جهیزیه به فرزندان خانواده‌های مددجویان اداره کل زندان‌های هرمزگان اهداء شد.

وی گفت: ارزش هر سری جهیزیه که با کمک نیکوکاران تهیه شده بود، ۵۵ میلیون تومان بود.

 

 

دیگر خبرها

  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • ثبت دستمزد واقعی در لیست‌های بیمه‌ای حق کارگران است
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۱۲ طرح با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۱۲ طرح عمرانی و صنعتی زندان‌های هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی در دهدلی شهرستان اردل