Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ علی‌اکبر سنجری چهارشنبه پنجم شهریور اظهار کرد: واژگونی یک دستگاه سواری پژو حامل اتباع خارجی در محور  کهنوج _بندرعباس بعد از شهرک صنعتی منوجان اعلام و بلافاصله یک تیم از قرارگاه پلیس راه جنوب به محل سانحه اعزام شد. کارشناسان پلیس راه پس از بررسی صحنه، ناتوانی راننده در کننرل وسیله نقلیه را علت سانحه گزارش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجروحان حادثه پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط کدهای اعزامی در صحنه برای ادامه درمان به بیمارستان‌های امام حسین(ع) منوجان و ۱۲ فروردین کهنوج منتقل شدند.

سنجری بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان تاکید کرد و گفت: رانندگان با رعایت مقررات رانندگی، سرعت مطمئنه و همچنین خودداری از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز، زمینه‌ساز حوادث ناگوار رانندگی نشوند.

پلیس راه جنوب استان کرمان یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان جیرفت، کهنوج، منوجان، قلعه‌گنج، رودبار جنوب، فاریاب و عنبرآباد با جمعیت یک میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

کد خبر 543941 برچسب‌ها استان‌ کرمان حوادث ایران تصادف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان کرمان حوادث ایران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۰۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6093131

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • وقوع حادثه امنیتی در لندن چند مجروح برجای گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • جان باختن ۶۱ نفر در استان کرمان به دلیل قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • خطر تداوم حضور خودرو‌های شوتی قاچاق سوخت و اتباع غیرمجاز در جاده‌های استان کرمان