Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای مختلف با اجرای برنامه‌های متنوع و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌ا‌لسلام و یاران باوفایش را برپا کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در آستانه فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه‌السلام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آیین عزاداری در فضای باز برگزار شد و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌‌السلام در سوگ شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و یاران باوفایش اشک ماتم ریختند.

در این مراسم، یکی از مداحان اهل بیت علیهم‌‌السلام در مصیبت واقعه عاشورا و شهادت امام حسین علیه‌السلام و خاندان و یاران باوفای آن حضرت مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد.

هیئت مجازی شهدای جهاد علمی

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد از برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به طور مشترک با هیئت امام علی علیه‌السلام اصفهان و پخش آن به‌صورت مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار آنا، مجید صفامهر گفت:  هیئت مجازی شهدای جهاد علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد و هیئت امام علی علیه‌السلام استادان بسیجی استان اصفهان از اول محرم میزبان عاشقان و عزاداران سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به مدت 10 شب بوده و خواهند بود.


 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد افزود:  شب‌های  شور و عزا با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا مهدوی ارفع، نهج‌البلاغه خوانی حجج اسلام باقر ابراهیمی و امین حقیقت نژاد و با مداحی حاج رسول میرباقری و کربلایی حسین رفیعی در خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار می‌شود.

صفامهر اظهار کرد: این مراسم به صورت مستقیم و برخط از طریق بستر آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت‌آباد به آدرس lms.iauda.ac.ir و از طریق آپارات به آدرس      aparat.com/iauda99/live برای علاقه‌مندان پخش می‌شود.

قدردانی از مداح اهل‌بیت دانشگاه آزاد اسلامی زرقان

به گزارش خبرنگار آنا از زرقان به مناسبت گرامیداشت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان حضرت     اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و روز کارمند، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان طی مراسمی از کارمند مداح اهل بیت این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.

محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان خدمت به اهل بیت و برپایی مراسم عزاداری سالار و سرور شهیدان را توفیقی الهی دانست که خداوند به بندگان خاص خود عطا می‌کند.

وی با تشکر از همه کارکنان واحد زرقان بر برپایی مراسم فرهنگی به‌ویژه مراسم عزاداری در ماه محرم در واحد تأکید کرد. 


با توجه به فرارسیدن ایام عزاداری آقا امام حسین علیه‌السلام و شهدای کربلا طبق روال هرساله در دهه اول ماه محرم در ساعات اولیه کاری و به‌منظور پیشگیری از ویروس کرونا با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مراسم زیارت عاشورا در فضای باز سایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان و با قرائت زیارت عاشورا و مداحی مداح اهل بیت محمدتقی کوهی سعدی و با حضور کارمندان و استادان برگزار می‌شود. 

در این مراسم از محمدتقی کوهی سعدی مداح اهل بیت و از کارمندان این واحد دانشگاهی با اهدای لوح و یک جلد قرآن مجید، قدردانی شد.  

برگزاری مراسم زیارت عاشورا در دهه اول محرم

با حضور کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان  در دهه اول محرم از ساعت 7 صبح و قبل از آغاز ساعت اداری و به همت بانیان و همکاران این واحد دانشگاهی، مراسم زیارت عاشورا با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز در جوار گلزار شهدای دانشگاه برگزار می‌شود.


 

عزاداری محرم 99 در واحد رشت عزاداری محرم 99 در واحد رشت عزاداری محرم 99 در واحد رشت عزاداری محرم 99 در واحد دولت آباد عزاداری محرم 99 در واحد زرقان عزاداری محرم 99 در واحد زرقان عزاداری محرم 99 در واحد زرقان عزاداری محرم 99 در واحد اصفهان عزاداری محرم 99 در واحد اصفهان عزاداری محرم 99 در واحد اصفهان عزاداری محرم 99 در واحد اصفهان عزاداری محرم 99 در واحد اصفهان عزاداری محرم 99 در واحد لاهیجان عزاداری محرم 99 در واحد لاهیجان عزاداری محرم 99 در واحد لاهیجان عزاداری محرم 99 در واحد لاهیجان عزاداری محرم 99 در واحد لاهیجان عزاداری محرم 99 در واحد لاهیجان عزاداری محرم 99 در واحد اسدآباد عزاداری محرم 99 در واحد اسدآباد عزاداری محرم 99 در واحد اسدآباد

منبع: آنا

کلیدواژه: عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین دستورالعمل های بهداشتی اشک و ماتم دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد اباعبدالله الحسین علیه السلام حسین علیه السلام مراسم عزاداری زیارت عاشورا سالار شهیدان مداح اهل بیت واحد زرقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • معلمان پرورش دهنده هویّت دانش‌آموزان هستند
  • ظرفیت علمی و پژوهشی استادان سیستان و بلوچستان باید بالفعل شود
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست