Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@21:44:27 GMT

مصاف دو تیم مدعی یزدلوله و سپاهان ایذه

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۲۰۳

مصاف دو تیم مدعی یزدلوله و سپاهان ایذه

محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزد لوله در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: تیم فوتبال یزد لوله امروز چهارشنبه پنج شهریور در اهواز مقابل سپاهان ایذه صف آرایی می‌کند.

او افزود: در این فصل تیم فوتبال یزد لوله برای استان آبروداری کرده و تا دو هفته مانده به پایان مسابقات در مکان با ۲۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری ابراز کرد: دو بازی باقی مانده برای تیم ما حکم فینال را دارد و اعضا تیم و کادر فنی تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دومسابقه انجام می‌دهند.

سرمربی تیم فوتبال یزد لوله گفت: از تیم سپاهان ایذه آشنایی کاملی داریم و هردوی ما مدعی صعود هستیم به همین دلیل کار سختی را در این مسابقه داریم.

محمود امیری گفت: با پیروزی برابر هرمزگان خیال تیم از لحاظ سقوط نکردن راحت است و در صورتی که صعود نکردیم در فصل آینده می‌توانیم در مرحله دوم‌لیک سه حضور یابیم.

او ابراز کرد: از هر گروه دو تیم و بهترین تیم به مرحله پلی آف لیگ سه فوتبال ایران راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ورزش و جوانان تیم فوتبال یزد لوله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد

پزشک معالج دست دروازه‌بان تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس ضمن تشریح وضعیت وی تأکید کرد این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار با سپاهان ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا بیرانوند که اواخر اسفند سال گذشته در اردوی تیم ملی فوتبال ایران دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود، پس از چند هفته دوری آماده حضور در میدان شده است.

دکتر حسین حاجی تقی فلوشیپ آسیب‌های ورزشی که معالجه دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت ضمن تشریح وضعیت او گفت: پس از آنکه گچ دست علیرضا بیرانوند را باز کردیم، تمرینات و برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبودی کامل او در نظر گرفته شد که خدا را شکر پس از مدتی با آمادگی مطلوب به تمرینات برگشت.

دکتر حاجی تقی با بیان اینکه بیرانوند برای حضور در میدان مشکلی ندارد، گفت: دروازه بان تیم ملی و پرسپولیس از نظر پزشکی مشکلی ندارد و می‌تواند تیمش را همراهی کند، اما اینکه در دیدار با سپاهان به میدان برود بستگی به نظر سرمربی و مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس دارد. وی از نظر پزشکی برای بازی کردن مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با سپاهان
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!