Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@07:09:44 GMT

حضور یک انیمیشن ایرانی دیگر در جشنواره زلین

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۲۴۱

حضور یک انیمیشن ایرانی دیگر در جشنواره زلین

به گزارش افکارنیوز،

«قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا سومین حضور بین‌المللی خود را در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم‌های کوتاه انیمیشن شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین تجربه می‌کند.

اخبار فرهنگ و هنر - انیمیشن کوتاه «قدم یازدهم» از تولیدات سال ۲۰۲۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تازگی در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه مخاطبان نوجوان چهل‌وچهارمین جشنواره انیمیشن انسی و بخش مسابقه دهمین جشنواره انیمیشن ساپرتون کرواسی نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم کشکولی‌نیا انیماتور، مدرس دانشگاه، کارگردان و رئیس هیات مدیره آسیفای ایران است. او به عنوان داور بخش فیلم کوتاه در چهل‌ویکمین جشنواره‌ انیمیشن انسی در سال ۲۰۱۷ نیز حضور داشته است.

این کارگردان ، پیش‌تر نیز انیمیشن «وقتی بچه بودم» را با تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته است.

جشنواره زلین یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کودک و نوجوان است که شصتمین دوره آن از ۱۴ تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ برابر با ۴ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰ در شهرهای پراگ و زلین کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد.

فیلم سینمایی «اقیانوس پشت پنجره» به کارگردانی بابک نبی‌زاده از تولیدات امور سینمایی کانون نیز به بخش چشم‌انداز این جشنواره راه یافته است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کانون پرورش فکری انیمیشن کارگردان فیلم سینمایی انیمیشن جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن ایرانی قدم یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آئین افتتاحیه مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، فرمانده پایگاه بسیج ادارات، مسئولین شهرستانی، کارکنان ستادی، مربیان، هنرمندان و خانواده‌ها در محل سالن آمفی تئاتر شهید دربندی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.

زهرا آب سوران در آئین افتتاحیه این جشنواره با تقدیر و تشکر از همه‌ی دست اندرکاران این جشنواره گفت: آذربایجان غربی ماه‌ها قبل آمادگی برگزاری این جشنواره را داشت که سرانجام امروز با برگزاری آئین افتتاحیه این جشنواره برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت
  • ۲ انیمشن ایرانی به جشنواره معتبر انسی راه یافتند
  • «آوای ابرها» به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت