Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو مربی کروات سابق پرسپولیس با تکمیل مدارک لازم موافقت کردند، فیفا مطالبات آنها از پرسپولیس را پرداخت کند.

پرسپولیس با موافت ایگور پانادیچ و زلاتکو برادر برانکو برای پرداخت مطالباتشان از سوی فیفا، در آستانه فرار از محرومیت قرار گرفت. این در حالی است که مطالبات برانکو ایوانکوویچ همچنان از سوی پرسپولیس به طور کامل پرداخت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، پس از کش و قوس ‌های فراوان در نهایت با مکاتباتی که میان طرفین انجام شد، ایگور پانادیچ و زلاتکو ایوانکوویچ با تکمیل فرم‌ های مربوط به پرداخت مطالباتشان که از سوی فیفا ارسال شده بود موافقت کردند، فیفا مطالبات آنها را از باشگاه پرسپولیس پرداخت کند. پیش از این دو مربی از تکمیل فرم ‌ها امتناع کرده و اصرار داشتند باشگاه به آنها پرداختی داشته باشد.

بر اساس حکم تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فیفا باشگاه پرسپولیس مربوط به پرداخت 205 هزار یورو به زلاتکو ایوانکوویچ و 76 هزار یورو به ایگور پانادیچ است که البته 5 درصد سود دیر کرد به این مبالغ تعلق می ‌گیرد. باشگاه پرسپولیس مبلغ 5 درصد دیر کرد را پیش از این به حساب این دو مربی در عمان واریز کرده است.

فیفا به این دو مربی اعلام کرده تا 6 یا 7 روز آینده مطالباتشان پرداخت شود. حالا باشگاه پرسپولیس باید پیش از 16 شهریور 884 هزار یورو به حساب برانکو در عمان واریز کند تا از محرومیت نقل و انتقالاتی در امان باشد.

منبع / ایسنا

همچنین بخوانید:

مطالبات برانکو و دستیارانش تا سوم شهریور ماه تسویه می شود مارکو یک درصد از مطالبات خود به پرسپولیس را بخشید؛ وکیل مربیان سابق پرسپولیس منتظر نامه فیفا وکیل برانکو: پرسپولیس تنها 30 روز برای پرداخت مطالبات برانکو فرصت دارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس دو مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره پرداخت شود