Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@11:47:20 GMT

پرداخت مطالبات زعفران‌کاران رشتخوار تا ۱۰ روز آینده

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۶۶۷

پرداخت مطالبات زعفران‌کاران رشتخوار تا ۱۰ روز آینده

احمدپور گفت: پرداخت مطالبات زعفران‌کاران از درخواست‌های ویژه کشاورزان بوده که طبق اعلام مسئولان از 95 میلیارد مطالبات باقی‌مانده 60 میلیارد واریزشده و 30 میلیارد باقی‌مانده تا 10 روز آینده پرداخت خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمد پور نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار صبح امروز در محل سالن اجتماعات شهدای فرمانداری رشتخوار ضمن تسلیت پیشاپیش تاسوعا و عاشورای حسینی، با گرامیداشت هفته دولت در رابطه با پیگیری مشکل مطالبات زعفران کارن این شهرستان، در طرح خرید حمایتی، گفت:  یکی از درخواست‌های ویژه کشاورزان رسیدگی و رفع مشکل پرداخت مطالبات زعفران است با پیگیری‌های متعدد انجام‌شده در این رابطه طبق اعلام مسئولان از 95 میلیارد مطالبات باقی‌مانده 60 میلیارد واریزشده و 30 میلیارد باقی‌مانده تا 10 روز آینده پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به مشکلات مسیر جاده‌ای رشتخوار، خواف و تربت حیدریه و با توجه به اینکه درگذشته نیز این طرح باوجود رسانه‌ای شدن و کلنگ زنی هیچ اقدام جدی برای آن انجام‌نشده است، گفت: با پیگیری و برگزاری چندین جلسه با وزیر راه، معاونین وزیر راه و مسئولان معادن این موضوع به نتیجه مطلوب رسید، و منجر به امضای تفاهم‌نامه با 4 سرمایه گزار در معادن این بخش شد، در همین رابطه تنها مشکل پیش رو بحث واریز هزینه به‌حساب وزارت راه جهت واریز به‌حساب پیمانکار است، که سرمایه‌گذاران تمایل به واریز مستقیم این هزینه جهت جلوگیری از مصرف شدن آن در بخش‌های دیگر هستند، که با پیگیری‌های انجام‌شده به‌زودی این مشکل نیز برطرف و انشالله شاهد آغاز به کار ساخت باند دوم محور تربت‌حیدریه رشتخوار به خواف خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به حضور بنیاد علوی در منطقه رشتخوار گفت، با پیگیری های مجدانه و همراهی مسئولان شهرستان الحمدلله شرایط حضور بنیاد علوی در سطح شهرستان رشتخوار فراهم شدف که امیدواریم با حضور 3 ساله این نهاد فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مطالبات زعفران باقی مانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت

آفتاب‌‌نیوز :

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، با اشاره به موضوع مطالبات داروخانه‌ها از بیمه‌ها، گفت: پرداخت یارانه دارو ربطی به ما ندارد.

محمدمهدی ناصحی، مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران افزود: پرداخت بدهی بیمه سلامت به داروخانه‌ها به ویژه داروخانه‌های خصوصی، در اولویت سازمان بیمه سلامت است؛ مطالبات اسفند داروخانه‌ها امروز پرداخت شد و مطالبات فروردین ۱۴۰۳ نیز ظرف ۱۰ روز آینده پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: رسیدگی اسناد به سرعت انجام می‌شود و در کل هزینه قابل پرداخت در داروخانه‌های خصوصی ۶۰۰ تا ۶۵۰ میلیارد تومان است.

ناصحی با بیان اینکه سهم ارز ترجیحی طرح دارویار از اختیارات ما خارج است، افزود: پرداخت سهم ارز ترجیحی داروخانه‌ها بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و از عهده ما خارج است و آخرین پرداخت در این بخش مربوط به دی سال قبل است و منابع این بخش را باید سازمان هدفمندی یارانه‌ها تأمین کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تامین منابع و واریز نهایی بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است و ما در این خصوص نقشی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات برجای مانده حوزه شهری حاجی‌آباد نیازمند تدابیر شوراها است