Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبری مقدم با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد از منابع مالی شهرداری ها وابسته به کمسیون ماده ۱۰۰ است گفت:شهرهای گیلان در حوزه تامین منابع پایدار نتوانستند اقدام موثری داشته باشند و مدیریت شهری برای تامین منابع نقش خود را به‌درستی ایفا نکرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، « علی اوسط اکبری مقدم » امروز(چهارشنبه، ۵ شهریور) در جلسه معارفه شهردار انزلی، شورای این شهر را از کم‌ تنش‌ترین شوراهای استان عنوان کرد و گفت: باید برای توسعه مدیریت شهری و ارائه خدمات بهتر در راستای ارتقای این شهر با هم تعامل داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون امور عمرانی استانداری گیلان یکی از چالش های حاضر حوزه مدیریت شهری را تامین منابع مالی با توجه به فشارهای اقتصادی عنوان کرد و یادآور شد: این فشارها از طرق مختلف و از سمت دولت های استعمارگر برای کشورمان ایجاد شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: شهرهای استان گیلان در حوزه تامین منابع پایدار نتوانستند اقدام موثری داشته باشند که منتج به نتیجه شود و مدیریت شهری برای تامین منابع نقش خود را به‌درستی ایفا نکرده است.

 

اکبری مقدم بیش از 30 درصد از منابع مالی شهرداری ها را وابسته به کمسیون ماده 100 دانست و افزود: امروز این شهر می تواند در تامین منابع مالی از وجود نماینده شهرستان جهت ایجاد درآمدهای پایدار در مدیریت شهری استفاده کند.

 

وی طولی و خطی بودن شهر انزلی و حریم تالاب و دریا را یکی از دلایل ناتوانی در ایجاد درآمدهای پایدار این شهر اعلام کرد و گفت: باید برای حرایم دریا و تالاب تعیین تکلیف شود در غیر اینصورت حوزه مدیریت شهری با مشکل مواجه می شود، بنابراین نمی توان تمام مشکلات را به شهرداری ربط داد.

 

معاون عمرانی استانداری گیلان خواستار استقرار تیمی متخصص با بهره مندی از دانش روز پس از تصویب طرح تفصیلی شد تا مشکلات شهر به نحوی صحیح منعکس شود.

 

اکبری مقدم ادامه داد: از مدیران شهری انتظار داریم بر اساس طرح تفصیلی گام برداشته و مغایرت ها در کمیسیون ماده 5 مصوب شود تا مبنای قانونی داشته باشد.

 

وی خاطر نشان کرد : باید تلاش کنیم در راستای قانون حرکت رو به جلو داشته باشیم چرا که نسل آینده این اقدامات را مورد نقد قرار خواهند داد.

 

در پایان این جلسه سید بدرالدین بدری به‌عنوان شهردار انزلی سوگند یاد کرد.

پایان پیام/707

منبع: شبستان

کلیدواژه: درآمد شهرداری ها انتخاب شهردار انزلی احیا تالاب انزلی طرح جامع تفضیلی مدیریت شهری تامین منابع منابع مالی اکبری مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد

منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش مشرق، آژیر خطردر شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

منابع خبری اعلام کردند که آژیر خطر در کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمده است.

این در حالی است که خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که شمار شهدای کشتار میس الجبل به چهار نفر افزایش پیدا کرده است.

پیش از این اعلام شده بود که شمار شهدا سه و زخمی شدگان پنج نفر است.

پس از این حمله رسانه های رژیم صهیونیستی از آماده باش شدید در شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش کوبنده حزب الله خبر دادند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • تشریح فرایند صدور پروانه ساختمان ۱۱ طبقه بلوار بوعلی قم
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • رکورد شهرداری در ایجاد مخازن آب اضطراری | پیرهادی: ۷۰ درصد مخازن در این دوره ایجاد شدند
  • برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • لزوم رعایت دستورالعمل استقرار HSE در مناطق/برخورد قانونی با خاطیان فوت کارگر شهرداری تهران
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها