Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کاظم خاوازی» روز چهارشنبه در مراسم رونمایی نخستین شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک) که در محل این وزارتخانه برگزار شد افزود: سال ها بر روی ایجاد ارتباط پیوسته با کشاورزان در سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تلاش می شود.  
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: در دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی برای راه اندازی مراکز خدمات ترویجی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه بحث دانش در بخش کشاورزی مغفول باقی مانده است، تصریح کرد: بهره برداران بایستی در اطلاعات و دانش قوی باشند تا بتوانند با استفاده از دولت الکترونیک و  بکارگیری آن، بهره وری را افزایش دهند.
خاوازی گفت: این مهم نیازمند آموزش کشاورزان است.
وی با اشاره به اینکه در بخش اطلاعات، بهره‌برداران نیاز به آگاهی از مسائل روز بازار و تسلط به قیمت ها دارند، افزود: همچنین کشاورزان باید از سیاست های بخش کشاورزی مطلع باشند.
خاوازی ادامه داد: در واقع بهره برداران باید قوانین، دستورالعمل‌ ها و بخشنامه های مرتبط با حوزه کشاورزی را در اختیار داشته باشند تا دیگر نیاز به حضور در مجموعه های وزارت جهاد و مجموعه های وابسته نداشته باشند و در عین حال از خدمات دولت الکترونیک بهره‌مند شوند.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: کشاورزان باید بتوانند واحدهای فنی خدماتی منطقه خود را بشناسند.
خاوازی ادامه داد: برخی از کشاورزان امروزه نیازمندند تا کالاهای خود را به جامعه معرفی کنند بنابراین این اپلیکیشن علاوه بر در نظر گرفتن این موضوعات با داشتن اطلاعات اقلیمی و پیش‌بینی مخاطرات به تولید کنندگان و کشاورزان کمک بسیاری می‌کند.
وزیر جهاد کشاورزی اظهارداشت: اکنون دانش زیادی در موسسات پژوهشی، وزارت جهاد کشاورزی و دانشگاه‌ها وجود دارد و این اطلاعات بایستی به نحوی به کشاورزان منتقل شود که موجب افزایش درآمد آنها و بهبود عملکرد شان شود.
خاوازی تصریح کرد: کشاورزان باید از تبادل اطلاعات کشاورزان پیشرو در شبکه اجتماعی تاک بهره مند شوند.

پاسخگویی آنلاین به کشاورزان به‌زودی 
وزیر جهاد کشاورزی گفت: قرار است در شبکه اجتماعی تاک بزودی سیستم پاسخگویی آنلاین برای حضور دو هزار عضو هیات علمی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی با هدف پاسخگویی به کشاورزان ایجاد شود.
خاوازی افزود: این شبکه، راهکاری است تا کشاورزان بتوانند سوالات، پیشنهادات و توصیه های خود را به مدیران ارایه دهند.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کاظم خاوازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کاظم خاوازی وزارت جهاد کشاورزی سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر

رئیس پلیس فتای فراجا از دستگیری عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار وحید مجید اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۲ هزار صفحه مجازی در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها که مشغول به تبلیغ و خرید و فروش انواع اسلحه گرم از کلت گرفته تا کلاشینکف و مسلسل بودند، توسط پلیس فتا شناسایی شدند.

وی افزود: از مجموع این تعداد، روی ۳ هزار مورد تمرکز کردیم و در پس از انجام تحقیقات لازم، در این فرآیند توانستیم ۱۴۰۰ نفر از مالکان و اعضای این تارنماها و صفحات مجازی را شناسایی و دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضائی بدهیم.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: این افراد با ایجاد صفحات و کانال‌هایی در شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ، تلگرام و اینستاگرام ادعای خرید و فروش انواع اسلحه داشتند.

سردار مجید گفت: بیشتر این افراد کلاهبردار بودند؛ یعنی در واقع پس از گرفتن مبلغی به عنوان بیعانه از مشتری، افراد را مسدود می‌کردند و دیگر پاسخگو نبودند، بنابراین خرید و فروشی صورت نمی‌گرفت و اسلحه‌ای در کار نبود.

وی با اشاره به اینکه قدرت‌نمایی و ایجاد ترس نیز برخورد جدی پلیس را در پی خواهد داشت، افزود: همچنین عده‌ای از اراذل و اوباش در جهت ایجاد رعب و وحشت در شهروندان، محتواهایی در شبکه‌های اجتماعی تولید و منتشر می‌کردند که توسط پلیس شناسایی شدند.

رئیس پلیس فتای فراجا ادامه داد: بیش از ۹۵۰۰ صفحه، کانال و گروه که توسط اراذل اوباش مدیریت می‌شد نیز مسدود و ۱۶۰۰ نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

کد خبر 749033

دیگر خبرها

  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد
  • کشاورزان خوزستانی گندم را به مراکز سرپوشیده تحویل دهند
  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • پرداخت حدود هزار میلیارد تومان غرامت بیمه به کشاورزان
  • تحقق جهش تولید و افزایش اشتغال با ایجاد زنجیره ارزش محصولات کشاورزی
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • کشت قراردادی پنبه در یک هزار هکتار از مزارع سیستان وبلوچستان اجرا می‌شود
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • لزوم ارتباط گیری مستمر با جامعه دانش آموزی
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر