Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:47:21 GMT

جشنواره ملی تجارب برتر شهاب برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۹۲۶

جشنواره ملی تجارب برتر شهاب برگزار می‌شود

حبیب شریف در گفت و گو با خبرنگار مهر، هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) عنوان کرد و گفت: رسالت انجام سندهای چشم انداز ۱۴۰۴ در بخش‌های نظام تعلیم و تربیت رسمی، مدرسه در افق چشم اندازهای بخش‌های متعددی از «نقشه جامع علمی کشور» و «سند تحول بنیادین آموزش و پرورش» را برعهده دارد، نهالی است که تازه سر برآورده و در دل خود چالش‌هایی دارد اما این عالمان توانمند، آموزگاران مبتکر و فعالان خردمند هستند که باید دست در دست هم دهند و با انتقال تجربیات و به اشتراک گذاری و حتی رقابت فعالیت‌ها، راهکارهای پشت سر گذاشتن چالش‌های پیش روی را به ارمغان آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: از آنجا که شناسایی اولین و مهمترین اصل در اجرای بهتر برنامه ملی شهاب است، در راستای شناسایی بهتر استعداد دانش آموزان قصد بر آن است، با برگزاری «اولین همایش تجارب برتر و چالش‌های برنامه ملی شهاب» آموزگاران و مجریان این برنامه را در شناسایی بهتر استعدادها یاری نمائیم.

به گفته شریف، در این راستا اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با همکاری بنیاد نخبگان استان فارس و مجمع خیران نخبه پرور فارس افتخار دارند با بهره گیری از توانمندی‌های استانی به برگزاری همایشی ملی به صورت مجازی در بعد شناسایی شهاب که محیطی ست برای بیان تجربیات موفق اجرا شده در زمینه محورهای ذکر شده در پوستر و فراخوان جشنواره‌ای که هدف اصلی این جشنواره تعامل و ارتباط بین مجریان برنامه و نیز جمع آوری و تدوین تجربیات علمی برتر خصوصاً در زمینه شناسایی استعدادها است، اقدام کنند.

وی تصریح کرد: از آموزگاران و مجریان و صاحب نظران در برنامه ملی شهاب دعوت می‌شود تا تجربیات خود را به صورت آثار مکتوب، فیلم و … از طریق مراجعه به نشانی اینترنتی http://eform.farsedu.ir/collect/form/fillit/4795 ارسال کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، به صاحبان آثار برگزیده از طرف برگزارکنندگان جایزه و تقدیرنامه اهدا خواهد شد.

کد خبر 5008990

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز استعدادهای درخشان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های سراسری روز 6 اردیبهشت
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • استعدادهای برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان حمایت شوند
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی