Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@14:11:47 GMT

افتتاح ۴ طرح صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۱۹۷۷

افتتاح ۴ طرح صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، به مناسبت هفته دولت و با حضور گراوند استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان استان، چهارشنبه ۵ شهریور چهار طرح صنعتی در منطقه ویژه بوشهر بااعتبار ۳۳۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید. این طرح‌ها شامل فاز نخست پالایشگاه میعانات گازی در زمینی به مساحت ۷۰ هزار مترمربع و تولید فراورده‌های سبک و سنگین نفتی و شیمیایی و روغن‌پایه است که برای اجرای آن ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است و زمینه اشتغال سه هزار نفر فراهم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه‌های تولید مواد یک‌بارمصرف بهداشتی با هفت میلیارد تومان، سنگ مصنوعی با ۲۷ میلیارد تومان و محرک درب کرکره با ۵۰ میلیارد تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی در منطقه ویژه بوشهر است.

همچنین در آیینی با حضور گراوند استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان، پروژه‌های عمرانی هفته دولت شهرستان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد. بر اساس این گزارش در هفته دولت امسال، ۹۴ پروژه عمرانی و اقتصادی بااعتبار هزار و ۶ میلیارد تومان در شهرستان بوشهر افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

کد خبر 543854 برچسب‌ها استان بوشهر پالایشگاه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان بوشهر پالایشگاه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۱۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است

علی باستین در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در تدوین سند ملی توسعه دریامحور نقش مهمی دارد و سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است.

وی نام خلیج فارس را همیشگی و ابدی دانست و اضافه کرد: یکی از سیاست‌های مهم اقتصادی در استان بوشهر استفاده از مزیت‌های خلیج فارس در ابعاد گوناگون است و در تلاش هستیم که از اقتصاد دریایی و مزیت این سرمایه مهم در استان بوشهر بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بیشتر استفاده شود.

وی استفاده از حوزه اقتصادی خلیج فارس را مایه اقتدار و توانمندی دانست و بیان کرد: اکنون از خلیج فارس استفاده حداقلی می‌شود و در زمینه طرح‌های آب‌شیرین‌کن ظرفیت مهمی در این عرصه فراهم است که باید فعالیت‌ها افزایش یابد.

باستین تجارت دریایی و گردشگری را از دیگر ظرفیت‌های خلیج فارس دانست و خاطرنشان کرد: استفاده گردشگری از مزیت‌های با ارزش خلیج فارس محسوب می‌شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته و در این راستا طرح‌های مهمی تدوین شده است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر، بهره‌برداری از ظرفیت شیلات، پرورش آبزیان، معادن، نفت، گاز و صنایع بزرگ پتروشیمی را از دیگر ظرفیت‌های مورد استفاده خلیج فارس شمرد و افزود: در راستای استفاده بیشتر از خلیج فارس، معاون اول ریاست جمهوری تدوین سند ملی توسعه دریامحور را مورد تأکید قرار داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ۵ طرح صنعتی و معدنی خراسان جنوبی، آماده کلنگ‌زنی است
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • سند اقتصاد دریامحور استان بوشهر تنظیم شده است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک