Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی ظهر امروز در جلسه تصمیم‌گیری در خصوص دفن گاه زباله بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: پیگیری مسائل مربوط به دفن گاه بجنورد وظیفه فرمانداری بجنورد است و باید تعهدات شهرداری تا هفته آتی در این زمینه اجرا شود.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: اگر اعتراض مردم برای محل تعیین شده درست است باید مکان تغییر کند در غیر این صورت تصمیمی که گرفته شده باید به اجرا دربیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از مسئولان این حوزه افزود: موضوع دفن گاه زباله‌های بجنورد مسئله بزرگی نیست اما ما به دلیل ضعف خود آن را بزرگ کرده‌ایم.

شجاعی در انتها گفت: بررسی تخصصی اثرات زیست محیطی محل پیش بینی شده برعهده فرمانداری است و این نهاد موظف است نواقص را شناسایی و اعلام کند در غیر این صورت طی برنامه زمان بندی شده باید پروژه اجرا شود.

کد خبر 5009418

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی فرمانداری بجنورد محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی دفن گاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه در بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان)، روند رفع پایانی نواقص پروژه را مناسب ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، طهماسب نجفی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان بهارستان (مرکز جامع درمان سرطان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مکرر صورت گرفته، رفع نواقص این پروژه مناسب بوده است و امیدواریم که این روند تا ۱۰ اردیبهشت ماه به اتمام برسد.

وی گفت: تاکنون بیش از هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است که پس از بهره برداری می‌توانند کل منطقه غرب کشور و حتی مناطقی از شمال غرب را پوشش درمانی بدهد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه با بیان اینکه پروژه بیمارستان بهارستان از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور به استان است، گفت: این طرح، طرحی مهم و کلیدی است که تمام خدمات آن به بیماران کاملاً رایگان است.

وی همچنین از خیرین سازنده همراه سرا واقع در مجتمع بیمارستانی امام رضا تقدیر کرد. این همراه سرا ۳۸۰۰ متر زیر بنا دارد و در چهار طبقه هتلی و یک طبقه لابی و ۲ طبقه زیرزمین (غذاخوری و تأسیسات) ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و معاون توسعه مدیریت و منابع علوم پزشکی و جمعی از مدیران دانشگاه هم حضور داشتند.

کد خبر 747994

دیگر خبرها

  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • خبری خوب برای خسارت دیدگان بخش مسکونی در یزد
  • کشف ۴ میلیارد تومان داروی غیرمجاز و تاریخ گذشته در پردیس
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • صدور حکم حبس برای متصدی غیرمجاز جمع‌آوری ضایعات
  • رفع نواقص پروژه بیمارستان بهارستان به خوبی پیش رفته است