Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@08:00:13 GMT

پرسپولیس یک سرو‌گردن بالاتر از استقلال است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۳۳۶

پرسپولیس یک سرو‌گردن بالاتر از استقلال است

شیث رضایی مدافع پیشین سرخپوشان گفت: پرسپولیس یک سرو‌گردن بالاتر از استقلال قرار دارد و می‌تواند قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شیث رضایی حالا دیگر پیشکسوت شده، اما هنوز هم برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. این مدافع پیشین سرخپوشان به ما گفت:

«صحبت کردن در مورد دربی فایده زیادی ندارد، چون ما که می‌دانیم نتیجه بازی چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس با قدرت بازی را می‌برد و یک برد دیگر برای ما و یک باخت دیگر برای حریف ثبت می‌شود. خیال همه هواداران راحت باشد، ما بازی را به چند دلیل می‌بریم.»

شیث رضایی اضافه کرد:

«اول اینکه تجربه کادر فنی پرسپولیس از استقلال بیشتر است. یحیی گل‌محمدی هم مربی بهتری به حساب می‌آید و هم تجربه فوق العاده‌ای به‌خصوص در دیدار‌های حذفی دارد. او با ذوب‌آهن، دو مرتبه قهرمان شده و با پرسپولیس هم می‌تواند این قهرمانی را تکرار کند. بعد هم اینکه پرسپولیس هم آمادگی بیشتری دارد هم ستاره‌های بیشتری. استقلالی‌ها می‌خواهند کدام بازیکن ما را مهار کنند؟ امیری، ترابی، بشار، علیپور، نوراللهی، شجاع و… همه آن‌ها عالی هستند و می‌توانند کار استقلال را تمام کنند.»

شیث رضایی ادامه داد:

«موضوع بعدی هم، شایستگی است. در این بحث هم پرسپولیس یک سرو‌گردن بالاتر از استقلال قرار دارد و می‌تواند قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورد. من می‌دانم که الان بچه‌ها به بردن استقلال فکر نمی‌کنند بلکه به فکر تکرار قهرمانی خود در جام حذفی هستند. تیمی که برانکو ساخته، نه فقط در این جام بلکه در همه جام‌ها توانایی قهرمانی دارد. فقط امیدوارم اتفاقی که همه ما از آن هراس داریم، داخل زمین رخ ندهد و نتیجه بازی، دقیقاً از دل اتفاقات فنی و تاکتیکی و تقابل فکری مربیان بیرون بیاید نه مسائل دیگر. ما حق داریم که از همه چیز بترسیم ولی آرزو می‌کنم جدال برابری را ببینیم. نتیجه هم که مشخص است، پرسپولیس بازی خودش را انجام بدهد، برنده است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس دربی تهران شیث رضایی شیث رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم