Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد حسین زادگان روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح مدرسه ۱۵ خرداد ساری در گفت وگو با خبرنگاران افزود : اهتمام دولت به اتمام پروژه ها و توسعه زیرساخت های آموزشی است و مدرسه ۱۵ خرداد ساری نیز از جمله طرح های بر زمین مانده طی سالیان بود که تکمیل و بهره برداری شد.

وی با اشاره به حوادث تلخی که در کشور که در ارتباط با سیستم گرمایشی مدارس رخ داده ، گفت : امیدواریم با توجه به اولویت قراردادن این موضوع طی سالیان گذشته و تبدیل سیستم گرمایشی و سرمایشی تمامی مدارس مازندارن از نفت و گاز و بقیه سوخت ها به شوفاژ ، شاهد بهبود شرایط این حوزه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران به سفر دکتر نوبخت به استان مازندران اشاره کرد و گفت : طی این سفر طرح هایی که باید به اتمام و بهره برداری می رسید تامین اعتبار شد و طی دو روز گذشته در جلسه مشترک با فرمانداران و مسئولان مربوطه و پیمانکاران تکمیل طرح ها در بخش های مختلف به تناسب اهمیت در دستور کار قرار گرفت.

حسین زادگان افزود : الزام ما در استان اتمام طرح ها تا پایان دولت است تا این خبر را به مردم بدهیم که پروژه های فرسایشی شده در استان به محض تخصیص و ابلاغ اعتبار تعهد داده شده به اتمام خواهد رسید.

برچسب‌ها استانداری مازندران مازندران دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران مازندران دولت استانداری مازندران مازندران دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت

دریافت 51 MB کد خبر 6093855

دیگر خبرها

  • طلبه‌های جوان و افتخارآفرینان المپیاد‌های علمی در آمل تجلیل شدند
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • هدیه اینترنت ۳۰ گیگابایتی دولت برای معلمان
  • کمبود معلم در مدارس مازندران نخواهیم داشت
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد
  • افتتاح دوره دوم کارآموزی قضایی در دادگستری استان آذربایجان غربی با ۳۹ نفر 
  • اتمام مطالعات ساخت نیروگاه برق‌آبی در رودخانه‌های مازندران
  • اتمام ۱۵ فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • اتمام ۱۵فعالیت تعمیراتی در نیروگاه شهیدرجایی