Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید سرور و همچنین انتخاب یک سرور قوی برای راه اندازی سرویس کلاس آنلاین و وب کنفرانس از شیوع کرونا بسیار حائز اهمیت بوده و از مهمترین پیشرفت های چند سال اخیر بهره مندی از فضای مجازی به جای فضای فیزیکی می باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام مبین هاست، اغلب دانشگاه ها و کلاس های آموزشی با استفاده از نرم افزار های مختلف اقدام به راه اندازی سرویس های مجازی برای خدمات آموزشی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرید سرور اختصاصی ایران برای راه اندازی کلاس آنلاین

سرور اختصاصی ایران مهمترین سرویس برای راه اندازی کلاس های آنلاین و مجازی می باشد. هر شخص و یا سازمان با تهیه یک سرور ایران می تواند اقدام به راه اندازی سرویس وب کنفرانس و کلاس آنلاین نمایید.

در حال حاضر اکثر دانشگاه ها و مراکز آموزشی و مدارس و همچنین کلاس های زبان و  گروه های آموزش با تهیه سرور اقدام به راه اندازی کلاس مجازی و همچنین آموزش دانش پذیران خود می کنند.

این مورد نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا رخ داده و با توجه به محدودیت های اجتماعی ناشی از ویروس کرونا حوزه فناوری اطلاعات توانسته این محدودیت را به بهترین شکل پوشش دهد. 

اکثر دانشگاه های ایران چه دانشگاه های دولتی و چه آزاد و مدارس با تهیه سرور اختصاصی ایران از شرکت داده پردازی مبین هاست توانسته اند با بالاترین کیفیت و پایداری اقدام به آموزش به دانشجویان خود نمایند. 

در حال حاضر سرویس آدوبی کانکت پر طرفدارترین نرم افزار برای راه اندازی کلاس مجازی می باشد. همچنین سرویس های دیگری نظیر بیگ بلوباتن نیز از طرفدارانی برخوردار است.

کیفیت و آسانی کار با آدوبی کانکت و همچنین داشتن نرم افزار موبایلی باعث شده که بیشترین درخواست برای خرید سرور با نصب نرم افزار آدوب کانکت صورت گیرد. 

شرکت مبین هاست با بهره مندی از کادر فنی حرفه ای و با تجربه برای سایر ارگان ها و سازمان ها می تواند اقدام به راه اندازی کلاس مجازی، سرویس وب کنفرانس نماید. سرور اختصاصی ایران برای کلاس مجازی با آدوبی کانکت بهترین پیشنهاد مبین هاست می باشد.  

سرویس آدوبی کانکت چگونه روی سرور اختصاصی ایران راه اندازی می گردد؟

مشترک با مراجعه به وب سایت شرکت داده پردازی مبین هاست پس از ثبت نام اقدام به سفارش یک سرور اختصاصی بسته به تعداد کاربران خود  می کند.

پس از آماده سازی سرور به واسطه بخش فنی کاربر اقدام به درخواست برای راه اندازی سرویس کلاس آنلاین با نرم افزار آدوبی کانکت می کند.

این نرم افزار با لایسنس های موجود روی سرور برای کاربر نصب و پیکربندی می شود. پس از نصب و پیکربندی کاربر می تواند لینک هر کلاس آنلاین را مجزا به دانش جویان آن کلاس ارائه کند.

کاربران با کامپیوتر و موبایل می توانند بر سر کلاس حاضر شوند. همچنین استاد می تواند اقدام به ضبط کلاس برای مشاهده در آینده برای دانشجویان نیز نماید.

چرا سرور اختصاصی ایران برای راه اندازی کلاس آنلاین پیشنهاد می گردد؟

با توجه به حضور اکثر دانشجویان و دانش آموزان در ایران و به واسطه پینگ تایم مناسب سرور های ایران و همچنین با توجه به اینکه کیفیت صدا و تصویر در کلاس آنلاین رابطه مستقیم به سرور و منابع اختصاصی آن و همچنین شبکه ای پایدار و با کیفیت دارد و همچنین با توجه به اینکه تعداد دانشجویان عموما زیاد است پیشنهاد ما استفاده از سرور اختصاصی ایران با پورت ده گیگابیت بر ثانیه میباشد.

یکی از مهمترین اشتباهات کاربران راه اندازی کلاس آنلاین و نصب آدوبی بر روی سرور مجازی میباشد. شاید برای تعداد کم از دانشجویان تا حدی جواب گو باشد ولی کیفیت کلاس آنلاین صرفا با خرید سرور اختصاصی از ایران با پورت ده گیگ حاصل میگردد.

برای مشاوره و خرید سرور برای راه اندازی کلاس مجازی و سرویس های آنلاین و وب کنفرانس پیشنهاد میکنیم با تیم فنی و فروش مبین هاست تماس حاصل فرمایید. 

تلفن : 02172308 

وب سایت: /https://www.mobinhost.com

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبین هاست کلاس مجازی وب کنفرانس راه اندازی کلاس مجازی برای راه اندازی کلاس اقدام به راه اندازی سرور اختصاصی ایران راه اندازی سرویس کلاس آنلاین آدوبی کانکت وب کنفرانس دانشگاه ها خرید سرور مبین هاست نرم افزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به ریاست «مهدی زاهدی» در پنجمین کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس که با حضور ۸۰ هیات پارلمانی از قاره های مختلف در استانبول ترکیه در حال برگزاری است،شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، نماینده جمهوری اسلامی ایران در این نشست، ضمن اشاره به جنایات وحشیانه و غیر قابل تصور رژیم جنایتکار صهیونیستی علیه مردم غزه و فلسطین، مکانیسم های غیر عادلانه  و تلاشهای مزورانه مدعیان حقوق بشر، دموکراسی و حامیان ارزشهای بین المللی غرب را به شدت مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد  که این اقدامات دولتهای غربی و در راس آن امریکا، یک رسوایی بزرگ برای بنیادهای فکری حقوق بشر ادعایی غرب و زوال سیاسی برای تمدنی است که الان نقاب آن برداشته شده و چهره واقعی خود را عریان ساخته و  موجب موج بیداری مردم غرب شده است که فلسفه وجودی تمدن غرب را با چالش جدی مواجه کرده است.

حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول

نایب رئیس کمیته فلسطین در مجمع مجالس آسیایی در سخنرانی خود، خواستار ایجاد جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی و اقدام عملی و واقعی جدی در حمایت از غزه  و محاکمه سران جنایتکار صهیونیستی در دادگاه های بین المللی با شدیدترین وجه و توقف فعالیتها و روابط  دیپلماتیک با رژیم صهیونیستی و تعطیلی سفارتخانه ها شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • اختصاصی: بردیا مصدوم شد، نظر صابر تغییر کرد!
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • راه‌اندازی اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی در کشور
  • حضور هیات ایران در کنفرانس سالانه بین المجالس برای قدس در استانبول
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود