Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@12:43:45 GMT

آغاز عملیات ساخت تالار خانه معلم کرمان

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۲۸۲۱

آغاز عملیات ساخت تالار خانه معلم کرمان

ایسنا/کرمان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان همزمان با هفته گرامیداشت دولت، عملکرد و اهم اقدامات و دستاوردهای این حوزه در طول سال تحصیلی ۹۹-۹۸ را تشریح کرد.

قوام رضا میرحسینی از تجهیز کلینیک فرهنگیان کرمان به دستگاه های پیشرفته سنو گرافی، ماموگرافی و رادیو لوژی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به راه اندازی و ساخت مرکز  کپری آموزشی رفاهی فرهنگیان قلعه گنج با زیر بنای یکهزار و ۳۰۰ متر مربع دارای ۱۲ سوئیت و ظرفیت پذیرش بیش از ۸۰ نفر با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان اشاره کرد.

میرحسینی گفت: میهمانسرای فرهنگیان کرمان (هتل آسمان) با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و دویست میلیون تومان از محل در آمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان استاندارد سازی، تجهیز و بروز رسانی شده است.

وی از ساخت و افتتاح فاز سوم خانه معلم کرمان با اعتباری بالغ و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان و آغاز عملیات ساخت تالار خانه معلم کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه فاز سوم خانه معلم کرمان با اعتباری بالغ و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان به بهره برداری رسیده است  از آغاز عملیات ساخت تالار خانه معلم کرمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان از محل در آمد های اختصاصی آموزش و پرورش استان نیز خبر داد.

وی راه اندازی و تجهیز باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: باشگاه پیشکسوتان فرهنگی استان کرمان با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهز و بروز رسانی شده و بزودی افتتاح می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی در راستای افتتاح باشگاه پیشکسوتان فرهنگی در تمامی شهرستان ها و مناطق استان اظهار کرد: روند احداث احداث باشگاه پیشکسوتان سیرجان بیش از ۸۵ درصد رشد داشته است.

میر حسینی از پیشرفت ۸۰ درصدی مراکز آموزشی رفاهی فرهنگیان در مناطق شهداد و گلباف نیز خبر داد و بیان کرد: ثبت معاملات دولتی ازطریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) نسبت به سنوات قبل رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

قوام رضا میر حسینی گفت:  ناوگان حمل و نقل آموزش و پرورش استان با خرید ۲۳ دستگاه خودرو سواری و سه دستگاه خودرو حمل بار با اعتبار  بالغ بر ۲۰  میلیارد ریال از محل فروش وسایل اسقاطی در یکسال اخیر بروز رسانی شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به جانمایی املاک آموزش و پرورش افزود: برداشت نقاط UTM   به تعداد۲۰ ملک اختصاصی آموزش و پرورش استان انجام شده است.

قوام رضا میر حسینی از رشد ۲۵ درصدی وصول درآمدهای اختصاصی استان در سال ۹۸ نسبت به سال ۱۳۹۷ خبر داد و تصریح کرد: اعتبارات عمرانی استان در سال ۹۸ نسبت به سال۹۷ رشد صد در صدداشته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان گفت: بر اساس  آیین نامه اجرایی بند (هـ) تبصره (۹) قانون بودجه سال نود و شش، ۱۸۴ واحد تجاری با متراژی بالغ بر ۱۶ هزار و ۷۵۰ متر مربع به منظور ساماندهی و بهینه سازی کاربری بخشی از املاک و فضاهای آموزشی با رعایت ملاحظات آموزشی و تربیتی در راستای خلق در آمد پایدار احداث شده و یا در حال ساخت می باشد که در سه سال اخیر بیش از ۴۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برای آموزش و پرورش استان درآمد اختصاصی ایجاد کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی کرمان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی کرمان با اعتباری بالغ باشگاه پیشکسوتان استان کرمان یک میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۲۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی در آیین افتتاح هیات صلح دانش آموزی و مراسم اعطاء ابلاغ صلح یاران و یاران صلح که با حضور معاون حل اختلاف دادگستری کرمان، معاون قضائی دادگستری کل استان کرمان و رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از فرهنگیان، دانش آموزان برگزار گردید، بیان داشت:به همت صلح یاران استان تعداد ۱۱ پرونده قصاص، ۸۶ پرونده قومی و قبیله ای، ۳۶۴ پرونده مالی و ۱۶۴ پرونده نزاع دسته جمعی منتهی به صلح و سازش شده است.

رئیس شورای قضائی استان کرمان افزود: در حادثه تروریستی کرمان ۲۶ دانش آموز شهید شدند، که این امر نشان از همراهی دانش آموزان و معلمین با انقلاب است.

وی ادامه داد: دشمن در حال تلاش در جهت فریب دانش آموزان می‌باشد و سعی می‌کند با روش‌های گوناگون قشر‌های تاثیرگذار را از سنگر‌های دفاع اسلام دور کند.

حجت الاسلام حمیدی بیان داشت: دو مقوله‌ای که در این جلسه مطرح است از ارزشمندترین مبانی دینی و ایرانی ما می‌باشد، یکی اهمیت به موضوع علم، تزکیه نفس و انسان سازی و دیگری موضوع صلح و سازش و ترویج فرهنگ بخشش و گذشت در بین مردم می‌باشد.

وی ادامه داد: صلح و سازش پس از اختلاف بین دو نفر، به معنی بی عدالتی نمی‌باشد و درصورت تعدی به فرد دیگری، وی اختیار قصاص را دارد، اما در کنار این مطالب خداوند متعال مردم را به صلح دعوت می‌کند.

وی با بیان این مطلب که تاکنون ۴۱ هیات صلح در استان راه اندازی شده است، گفت: در قوه قضائیه با ایجاد شورا‌های حل اختلاف، صلح یاری و گذشت فرهنگسازی شده است و هیات‌های صلح در سال گذشته به توفیقات بسیاری دست یافتند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان داشت: امیدواریم با راه اندازی هیات صلح در اداره کل آموزش و پرورش اختلافات بین معلمان با یکدیگر و دانش آموزان به سازش ختم شود و نهایتا فرهنگ بخشش و‌گذشت نهادینه شود.

وی اظهار داشت: انشالا دانش آموزانی که ابلاغ صلح یاری دریافت کردند در مدرسه و خانه نیز همیار صلح باشند.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در ابتدای این نشست بیان داشت: تعداد زیادی از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدا از دانش آموزان و معلمان بودند که نشانگر این است آموزش پرورش زنده است و معلمان و دانش آموزان در خط انقلاب حرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست به تعدادی از دانش آموزان و معلمان ابلاغ صلح‌یاری اعطا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۷۵۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در استان کرمان
  • ۴۳ هزار معلم آموزش دانش‌آموزان استان کرمان را به‌عهده دارند
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در کرمان را قبول نداریم
  • آمار ۷۵۰۰ ترک تحصیل کرده در استان را قبول نداریم
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • عملیات ساخت ۱۰۳ مدرسه جدید در استان کرمان آغاز شد