Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، زارعی بخشدار  بخش مرکزی شهرستان هشترود گفت: برای توسعه روستا‌های هشترود پروژه سنگفرش روستای بیک کندی، ساماندهی پارک تارقلی، اجرای جدول گذاری در ۱۱ روستا، و آسفالت چندین روستا در دست اجراست.

او افزود: بیش از یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در پروژه‌های اجرایی روستا‌های بخش مرکزی هشترود برای آسفالت کاری، جدول گذاری، ساماندهی پارک چندین روستا و اجرای سنگ فرش هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اجرای دیوار حائل و احداث کانال سنگی، ساماندهی معابر، زیر سازی معابر، جابه‌جایی تیر‌های چراغ برق، اجرای پل و دال بتنی، لایروبی رودخانه‌ها و نصب تابلو‌های راهنمایی در راه ۴۸ روستا از سایر کار‌هایی است که بخشداری بخش مرکزی در روستا‌های هشترود انجام داده است.

زارعی، از صدور ۲۶۴ پروانه ساخت از سال گذشته تاکنون در روستا‌های بخش مرکزی خبر داد و گفت: توسعه پورت‌های ADSL در پنج روستا و نصب و راه اندازی سایت‌های BTS در دو روستا انجام شده و ساکنان این روستا‌ها می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جذب اعتبار توسعه روستا بخش مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود

 کمالی در بازدید از پروژه‌های گازرسانی شهرستان هشترود و اطلاع از آخرین روند پیشرفت پروژه‌ها گفت: با توجه به اهمیت ایستگاه CGS هشترود که علاوه بر تامین گاز این شهرستان، توزیع گاز در شهرستان‌های همجوار نظیر چاراویماق و برخی از روستا‌های بستان آباد و مراغه را بر عهده دارد ارتقای ظرفیت این ایستگاه از ۵۰ هزار به ۱۰۰ هزار در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با ارتقای ظرفیت ایستگاه CGS علاوه بر توزیع پایدار گاز برای مشترکین خانگی ظرفیت سازی لازم برای بهره مندی  بخش‌های صنعتی و تولیدی و شهرک‌های صنعتی فراهم خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اختصاص ۹ همت اعتبار برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • تکمیل روشنایی روستا‌های فاقد دهیاری در شوشتر
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها