Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان و مربی پیشین استقلال گفت: آقای حسینی آن زمان که کمکت می‌کردم، خوب بودم و به دردت می‌خوردم حالا که، چون خوبی‌ات را می‌خواهم از تو انتقاد می‌کنم، شدم آدم بده؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتشار مصاحبه انتقادی منصور رشیدی از دروازه‌بان استقلال با واکنش سیدحسین حسینی مواجه شده و دل منصور رشیدی را به درد آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصور رشیدی در این خصوص با ما همکلام شد.

*سال ۹۰ چند دروازه‌بان را تربیت می‌کردم و گفتم این‌ها آینده تیم ملی را می‌سازند. علیرضا بیرانوند، محمدرشید مظاهری، ایمان صادقی و حسین حسینی. ۳ سال پای این دروازه‌بانان ایستادم و همه شاهدند که سفارش‌شان را به چه کسانی کردم.

*۳ سال عین بچه‌های خودم از آن‌ها مراقبت کردم. وضعیت مالی‌شان به هیچ‌وجه خوب نبود. بین آن‌ها علیرضا بیرانوند آمد و شفاف حرف زد که چه کار‌هایی می‌کرده ولی بقیه مانند حسینی درباره عقبه‌شان حرفی به کسی نزدند.

منصور رشیدی گفت:

*آقای حسینی آن زمان که کمکت می‌کردم، خوب بودم و به دردت می‌خوردم حالا که، چون خوبی‌ات را می‌خواهم از تو انتقاد می‌کنم، شدم آدم بده؟ به من SMS می‌دهی که منو له کردی؟ یادت رفته آن زمان تو را به تیم ملی بردم و برای خودت رزومه درست کردی؟

*اگر کمک نمی‌کردم برای خودت تیم دست و پا کنی، الان مشخص نبود چه کاره بودی و شاید داشتی از فقر، بدبختی می‌کشیدی ولی حالا اینقدر برای خودت بزرگ شده‌ای که به من می‌گویی می‌خواستم له‌ات کنم؟

منصور رشیدی گفت:

*خدا اول به ما جنبه بدهد بعد پول! زمانی که از پرسپولیس ۴ گل خوردم، اینقدر ناراحت نشدم که روز گذشته ۴ بار به تلفن دروازه‌بانی که خودم تربیتش کردم و راه و چاه را نشانش دادم، زنگ زدم تا برایش توضیح بدهم کجای کارش اشتباه است ولی جوابم را نداد! تو قلب مرا پس از ۵۰ سال فعالیت در فوتبال شکستی!

منصور رشیدی گفت:

*یادم هست زمانی از مهدی رحمتی انتقاد کرده بودم ولی عید برای تبریک سال نو به من تلفن کرد و وقتی به او گفتم من که از تو انتقاد کرده بودم، گفت شما درِ گوش من هم بزنی، حق داری. این ادب و شعور او را می‌رساند و این هم از تو که عید به عید یک تماس نمی‎گیری تا تبریک سال نو را بگویی، چه رسد که زنگ بزنی و حالم را بپرسی. خدا قبل از ثروت و شهرت، به انسان جنبه بدهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منصور رشیدی استقلال حسین حسینی منصور رشیدی منصور رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد

در یکی از محلات تهران مسابقات پیشکسوتان فوتبال زیر نظر شهرداری آن منطقه برگزار می‌شود. اما با توجه به عدم نظارت هیات فوتبال تهران در این مسابقات خبری از حضور آمبولانس نیست و این درحالی است که باید هیات فوتبال استان تهران به این مسابقات هم نظارت کند.

در یکی از مسابقه‌های فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان پس از پایان نیمه اول و بین دو نیمه، محمد اشرفی بازیکن حدودا 64 ساله تیم تهرانجوان دچار حمله و ایست قلبی شد. پس از این اتفاق ناگوار به علت عدم حضور به موقع آمبولانس در محل مسابقه یک پزشکیار برای رسیدگی به وضعیت این بازیکن بالای سر او رفت اما متاسفانه تا هنگام رسیدن آمبولانس و رساندنش به بیمارستان، متاسفانه به دلیل وخامت حال بازیکن 60 ساله تیم تهرانجوان وی در آمبولانس از دنیا رفت.

نکته قابل تامل در این اتفاق ناگوار که منجر به مرگ یکی از بازیکنان و ورزشکاران پیشکسوت شد می‌تواند عدم وجود آمبولانس با دستگاه شوک در محل انجام مسابقات با پزشکان و دستیاران متخصص باشد. رسانه‌ها بارها در این باره بارها به مسئولان برگزاری مسابقات هشدار داده‌اند که خروجی رعایت نکردن برخی تمهیدات برگزاری مسابقه می‌تواند اتفاقات تلخی را به همراه داشته باشد. این درحالی است که مسئول کمیته پزشکی هیات فوتبال استان تهران، به عنوان پزشک تیم ملی فوتسال ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا حضور دارد. سال گذشته هم در یکی از رقابتهای رده پایه استان هم به دلیل همین ماجرا جان خود را از دست داد.

اما سوال این است که چرا داور بازی، بدون حضور آمبولانس و دستگاه شوک بازی را شروع کرده است؟ آیا پیشکسوتان پیش از شروع مسابقات معاینه و آزمایش قلبی می‌دهند؟ با توجه به سن و سال بالای بازیکنان این تیم‌‌ها، حضور آمبولانس و تیم پزشکی در این مسابقات ضرورت بیشتری دارد.

با توجه به اینکه برخی از تیم‌های مطرح و پیشکسوتان فوتبال ایران در این مسابقات حاضر می‌شوند چرا هیات فوتبال تهران نظارتی در برگزاری این مسابقات ندارد؟ چرا قوانینی از سوی فدراسیون فوتبال و هیات فوتبال تهران برای برگزاری چنین مسابقاتی وضع نمی‌شود تا در کنار جریان این مسابقات شاهد این اتفاقات تلخ نباشیم؟ قطعا اگر این موارد رعایت می‌شد چه بسا که الان یک انسان زنده بود. امیدواریم مسئولان مربوطه برای تخلفات صورت گرفته دلایل قانع کننده‌ای برای افکار عمومی داشته باشند.

 

منبع:فوتبالی

دیگر خبرها

  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن 
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • ناراحتی سپاهانی‌ها از موضع‌گیری جدید در آنتن
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی