Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@14:40:10 GMT

پتانسیل گروه اسنوا در غرب آسیا کم نظیر است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۳۵۱۹

ایسنا/اصفهان رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت واحد آرندی و توسعه دانش فنی مجموعه تولید لوازم خانگی اسنوا، گفت: در حوزه لوازم خانگی، پتانسیل مجموعه اسنوا در کشور و حتی منطقه غرب آسیا کم نظیر است.

سیدمحسن دهنوی بعد ازظهر امروز (چهارشنبه- ۵ شهریور ماه) در بازدید از گروه صنعتی توسعه‌ای اسنوا، اظهار کرد: به شخصه انتظار این گونه تحقیق، توسعه و نوآوری را در گروه اسنوا نداشتم و بعد از این بازدید دچار شعف و غرور هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این مجموعه ملی، داخلی و بومی در کنار تولید خود در مقیاس وسیع، بحث آرندی و توسعه دانش فنی، افزایش کیفیت و تولید محصولات و استفاده از فناوری های روز را در دستور کار خود دارد.

به گفته رئیس فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی، در حوزه لوازم خانگی، پتانسیل مجموعه اسنوا در کشور و حتی منطقه غرب آسیا کم نظیر است.

به  گزارش ایسنا، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه این بازدید، اظهار کرد: به عنوان یک اصفهانی از فعالیت این مجموعه بزرگ در استان به خود می بالم.

سید ناصر موسوی لارگانی با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: اشتغال این تعداد کمک بزرگی به کشور است، چراکه با اشتغال هر نفر، بسیاری از معضلات و مشکلات کشور حل می شود.

همچنین نماینده مردم فلاورجان در مجلس با تاکید به اینکه گروه اسنوا وابستگی های ما را به خارج کشور کم می کند و این یکی از بزرگترین دغدغه های مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: از سوی دیگر تولیدات خارجی که در آن بخش واردات داشتیم و برخی از تولیدات لوازم خانگی که در کشور نمایندگی داشتند، بعد از تشدید تحریم ها، کشور را ترک کردند.

به گفته موسوی لارگانی، بیش از ۹۰ درصد قطعات و تولیدات گروه صنعتی اسنوا بومی سازی و در داخل تولید می شود که این موجب جلوگیری خروج ارز از کشور می شود.

وی با اشاره به اینکه گروه اسنوا می تواند با برنامه ریزی و توسعه تعداد بیشتری نیرو جذب کند، ادامه داد: در شرایط کنونی به جای صادرات ورق خام، می توانیم با انجام فراوری بر این محصول، سبب ارزش افزوده بیشتر و همچنین رونق اشتغال و اقتصاد کشور شویم.

به گفته عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، باید به جای خام فروشی، با صادرات محصولات نهایی ارزش افزوده بالایی عاید کشور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی لوازم خانگي اسنوا مجلس شورای اسلامی لوازم خانگی گروه اسنوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود