Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:49:39 GMT

۶۴ پروژه هفته دولت در نکا بهره برداری شده است

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۳۶۴۱

۶۴ پروژه هفته دولت در نکا بهره برداری شده است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالجواد توحیدی عصر چهارشنبه در مراسم افتتاح از دولت سه طرح خدماتی- درمانی با اعتبار بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و احیای کارخانه آسفالت در نکا افزود: بیش از ۶۴ پروژه طی هفته دولت با اعتبار یکصد و ۱۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

فرماندار نکا شاخص‌ترین پروژه‌های هفته دولت را سردخانه و انبار مرکبات، تولید لیموترش و مرغ گوشتی، آسفالت چاله‌پل، مسکن محرومان، مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین، اجرای پایش تصویری و کلنگ‌زنی پل سوم بر روی نکا رود برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول جذب ۵۶ درصدی اعتبارات را در شهرستان و پیشی گرفتن نسبت به سایر شهرستان‌ها را نشان از تحرک و مدیریت مناسب مدیران این شهرستان یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مدیران با برنامه ریزی و مدیریت اصولی به دور از عملکرد جزیره‌ای با همکاری و مساعدت زنجیره‌ای فعالیت کنند قطعاً اثرگذار و سبب رونق و جهش تولید خواهد بود

رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در حاشیه بهره برداری از طرح‌های خدماتی- درمانی شهرستان نکا اظهار کرد: ۱۱۲ پروژه عمرانی، خدماتی، درمانی، کشاورزی و بهداشتی در سه شهرستان منطقه شرق مازندران افتتاح و به بهره برداری می‌رسد که از این تعداد ۱۰۰ پروژه افتتاح و ۱۲ طرح کلنگ زنی می‌شود.

وی اضافه کرد: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه و فرصت شغلی برای ۳۸۰ نفر در شهرستان‌های نکا، بهشهر وگلوگاه فراهم می‌شود.

کد خبر 5009564

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری نکا هفته دولت محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان قزوین آزادگان جنگ تحمیلی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم