Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویانمایی «قدم یازدهم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا به بخش مسابقه شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین ۲۰۲۰ راه پیدا کرد.

 انیمیشن کوتاه «قدم یازدهم» از تولیدات سال ۲۰۲۰ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به تازگی در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه مخاطبان نوجوان چهل‌وچهارمین جشنواره انیمیشن انسی و بخش مسابقه دهمین جشنواره انیمیشن ساپرتون کرواسی نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«قدم یازدهم» سومین حضور بین‌المللی خود را در بخش مسابقه بین‌الملل فیلم‌های کوتاه انیمیشن شصتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان زلین تجربه می‌کند.

مریم کشکولی‌نیا انیماتور، مدرس دانشگاه، کارگردان و رئیس هیئت مدیره آسیفای ایران است. او به عنوان داور بخش فیلم کوتاه در چهل‌ویکمین جشنواره‌ انیمیشن انسی در سال ۲۰۱۷ نیز حضور داشته است. این کارگردان، پیش‌تر نیز انیمیشن «وقتی بچه بودم» را با تهیه کنندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ساخته است.

جشنواره زلین یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کودک و نوجوان است که شصتمین دوره آن از ۱۴ تا ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ (۴ تا ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۰) در شهرهای پراگ و زلین کشور جمهوری چک برگزار خواهد شد. فیلم سینمایی اقیانوس پشت پنجره به کارگردانی بابک نبی‌زاده از تولیدات امور سینمایی کانون نیز به بخش چشم‌انداز این جشنواره راه یافته است./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۳۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس اداره امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان با اشاره به اینکه  ۷۰۰ نفر از شهرستان‌ها استان به این جشنواره معرفی شدند گفت: از این تعداد ۴۰۰ نفر انتخاب شدند

بهشتی پور افزود: این جشنواره با موضوع پیشگیری اجتماعی و سطح سلامت روانی برگزار شد.

وی گفت: افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی در دو بخش نقاشی و شعر کوتاه و متوسطه اول در بازی‌های کامپیوتری و روایتگری و هوش مصنوعی اثار خود را به جشنواره ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • عکس‌| جدیدترین تصویر از همسر ایرانی ژوزه مورایس
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد
  • تقدیر از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • «آوای ابرها» با دغدغه کودکان مظلوم غزه به جشنواره کاریبتونز کلمبیا راه یافت