Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - صبح روز گذشته دکتر نادری و هیئت کارشناسی شرکت ملی فولاد ایران برای بازدید از اقدامات انجام شده و پیشرفت روند اجرایی اقدامات برنامه ریزی شده قبلی وارد مجتمع فولاد قائنات شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد قائنات؛ پس ازبازدید دکترنادری و هیئت کارشناسی همراهشان ، جلسه توجیهی با حضور پیمانکار ، مشاور ، مدیر مجتمع و دیگرحضار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابه این گزارش ، درابتدای جلسه پیمانکار واحد احیا خبراز پیشرفت قابل توجه این طرح داد و افزود : درحال حاضر مشکل حاد و خاصی وجود ندارد و اگر باقیمانده تجهیزات نیزهرچه سریعتر از گمرک ترخیص شود عملا نصب تجهیزات و عملیات ساختمانی به پایان خواهید رسید.که اگر این نیازهای ما برطرف شود مشعل کارخانه طبق برنامه زمانبندی درتاریخ چهارم دیماه آینده روشن خواهد شد.
در ادامه این نشست مشاورطرح فولادسازی نیز خبر از پیشرفت 55 درصدی این واحد داد و اظهارداشت : درتلاشیم تا هرچه زودتراجرای مابقی فونداسیون را انجام دهیم و اگر ساخت تجهیزات هم با سرعت انجام شود قطعا پیشرفتمان سریعتر خواهد بود.
مهندس فخرآبادی مدیرمجتمع فولاد قائنات نیز با اشاره به تلاش دسته جمعی برای هرچه زودتربه پایان رساندن واحد احیا اظهارداشت : تاکنون درتلاش بوده ایم تا نیازهای پیمانکار و مشاور را بطور موازی برطرف کنیم تا مشکلی دراجرای پروژه ها پیش نیاید تا بتوانیم هرچه زودتر برای اجرای آزمایش های اولیه برای شروع بکارآماده شویم.
فخرآبادی گفت : همه تلاشمان این است که نیازهای پیمانکاربرای تکمیل واتمام پروژه احیا را برطرف کنیم تا بتوانیم به وعده هایمان به مردم منطقه جامه عمل بپوشایم.
بنابه این گزارش درخاتمه این نشست دکترنادری مدیرعامل شرکت ملی فولادایران ضمن تشکر ازپیمانکاربرای رکوردشکنی درخصوص کابل کشی برق مجتمع اظهارداشت : خوشحالم که با همدلی وهمگامی توانسته اید امور پروژه رابخوبی پیش ببرید وما هم درشرکت ملی فولادایران کمافی السابق ضمن رصد کردن و پیگیری های لازم هرگونه کمک فکری ولجستیکی که مورد نیاز باشد را در اختیارتان می گذاریم تا هرچه زودتر شاهد به بهره برداری رسیدن وتولید آهن اسفنجی باشیم.
مدیرعامل شرکت ملی فولاد همچنین ازمهندس فخرآبادی خواست تا هرچه زودتر مقدمات برگزاری آزمون استخدامی و جذب نیروی انسانی متخصص را فراهم نماید.
شایان ذکراست که کلیه تجهیزات مورد نیاز پیمانکار ازگمرک ترخیص شده است وتجهیزات ساخت داخل هنوز بطورکامل به مجتمع حمل نشده است

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ملی فولاد مجتمع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • قتل مدیر عامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند