Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال با گل دقیقه ۴ قایدی از پرسپولیس جلو افتاد و با حفظ ای نتیجه، با برد راهی رختکن شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازی با میل هجومی شاگردان مجیدی آغاز شد. آبی‌ها خیلی زود مزد سبک بازی تهاجمی‌شان را گرفته و دقیقه ۴ با حرکت زیبا قایدی و شوت کات‌دارش، به نخستین گل رسیدند. پس از این گل پرسپولیسی‌ها که خیلی زود عقب افتاده بودند، سعی کردند کمی جلو کشیده و با در اختیار گرفتن توپ و میدان، خلق موقعیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از دقایق کوتاه مدتی که سرخ‌ها یکه‌تاز میدان بودند، دوباره استقلال پیش کشید و دو صحنه خطرناک را ایجاد کرد. آن‌ها روی شوت‌ها کریمی و اسماعیلی شانس خود را احتمال کردند که هر دو ضربه را رادوشوویچ به سختی دور کرد. شاگردان مجیدی از هر فرصتی برای شوت زنی به سمت دروازه استفاده می‌کردند و این موضوع نشان داد برنامه ویژه‌ای روی چنین ضربات از راه دوری دارند.

در حالی که پرسپولیس کاملاً عقب نشسته بود گل محمدی تصمیم گرفت تا خیلی زود کمال کامیابی نیا که نبودش در ترکیب ابتدایی، تعجب همگان را برانگیخته بود، به زمین فرستاده و شیری را بیرون بکشد. آمدن کامیابی نیا کمی سرخ‌ها را جلوتر کشاند اما آن‌ها همچنان در پایه‌ریزی حملات پر رمق روی دروازه حریف ناکام ماندند. در اواخر نیمه نخست استقلال مشغول دفاع و پرسپولیس سعی در گلزنی کرد که موفق نبود و نیمه او با تک گل قایدی به نفع آبی‌پوشان به پایان رسید.

کد خبر 441127

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس باشگاه استقلال استقلال تهران استقلال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر

تیم فوتبال استقلال تهران با اینکه در صدر جدول قرار دارد اما مهاجمان این تیم آمار خوبی را از خود به جای نگذاشته اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران با گذشت بیست و پنج هفته از رقابت‌های لیگ برتر توانسته با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار گیرد. شاگردان جواد نکونام امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت و در هفته بیست و ششم این رقابت‌ها در ورزشگاه آزادی از ذوب آهن اصفهان میزبانی خواهند.

استقلال در حالی با ۳۴ گل زده پس از سپاهان دارای بهترین خط هجومی است که مهاجمان این تیم آمار خوبی را تا به اینجای مسابقات از خود به جای نگذاشته‌اند و مهرداد محمدی با ۶ و «گوستاوو بلانکو» با ۵ گل زده بهترین گلزنان این فصل آبی‌ها به شمار می‌روند.

با نگاهی به آمار مهاجمان استقلال متوجه خواهیم شد که از جمع ۵ بازیکنی که در این پست برای آبی‌ها در لیگ برتر به میدان رفته‌اند در مجموع ۱۶ گل به ثمر رسانده‌اند این در حالی است که شهریار مغانلو مهاجم سپاهان و آقای گل فعلی لیگ، ۱۴ گل تا به اینجای مسابقات به تنهایی به ثمر رسانده است و مهاجمان فعلی استقلال در مجموع تنها دو گل از مهاجم سپاهان به ثمر رسانده‌اند.

مهرداد محمدی (۶ گل)، گوستاوو بلانکو (۵ گل)، آرمان رمضانی (۳ گل)، پیمان بابایی و جلال الدین ماشاریپوف (یک گل)

منبع: خبرنامه دانشجویان

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی سردار آزمون درباره کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • نکونام: بازیکنان پرسپولیس را کنار تیم ما بگذارید بعد قضاوت کنید
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • آمار ضعیف مهاجمان استقلال در لیگ برتر
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!