Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@08:23:14 GMT

پایان نیمه اول دربی پایتخت +عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۴۱۲۳

پایان نیمه اول دربی پایتخت +عکس

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، دیدار تیم های پرسپولیس و استقلال در مرحله نیمه نهایی جام حذفی از ساعت 19 در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

*مهدی قائدی با گلزنی در این بازی در سومین حضورش در دربی اولین گل خود را به ثمر رساند.

*پس از به ثمر رسیدن گل اول استقلال، یحیی گل محمدی با اعتراض به مهدی شیری و بشار رسن اعلام کرد باید آنها در دفع توپ بهتر عمل می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*فرهاد مجیدی پس از گلزنی قائدی به شکل جالبی خوشحالی کرد و سپس دو دست خود را رو به آسمان گرفت.

* در دقیقه 8 پس از خطای دیاباته روی سید جلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس به مهاجم استقلال اعتراض کرد.

*پس از خطای فرشید اسماعیلی روی احمد نوراللهی این دو بازیکن به هم معترض شدند.

*تشویق هواداران نسبت به بازی های قبل با صدای بلندتری از سکوهای ورزشگاه پخش شد.

*حملات مداوم استقلال در 15 دقیقه ابتدایی بازی سبب نگرانی یحیی گل محمدی شده بود.

*در دقیقه 25 صحنه مشکوک روی فرشید اسماعیلی سبب اعتراض نیمکت نشین های استقلال شد که در نهایت این موضوع سبب شد پیام حیدری به صالح مصطفوی کارت زرد نشان بدهد.

* در اقدامی عجیب یحیی گل محمدی قبل از رسیدن بازی به دقیقه 30 کمال کامیابی نیا را جای مهدی شیری وارد زمین کرد تا میدان‌داری خط هافبک استقلال را کاهش بدهد.

پربیننده ترین خبر جنجالی درباره دراگان اسکوچیچ و تیم‌ملی قوه قضائیه بی‌خیال «تاج» نمی‌شود ابر ستاره سابق فوتبال جهان آزاد شد +عکس تصویری خاص از مهدی تاج در جلسه کمیسیون اصل نود ورود سهام استقلال و پرسپولیس تا ۲ماه آینده به بورس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس فرهاد مجیدی نیمه نهایی جام حذفی یحیی گل محمدی مهدی قائدی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها در دربی مرسی‌ساید در گودیسون پارک با نتیجه ۲-۰ مقابل آبی‌پوشان اورتون شکست خوردند. گل‌های جرد برنتویت و دومینیک کالورت لوین سه امتیاز را برای اورتون تثبیت کرد و شکست ناامیدکننده‌ای را برای لیورپول به ارمغان آوردند.

این نتیجه باعث شد تا قرمزها در رده دوم جدول قرار بگیرند و سه امتیاز از آرسنال صدرنشین فاصله داشته باشند. تنها چهار بازی تا پایان فصل برای یورگن کلوپ در آخرین فصلش باقی مانده است. منچستر سیتی هم با دو بازی کمتر در رده سوم قرار دارد و تنها یک امتیاز با لیورپول فاصله دارد.

لیورپول اکنون در دو بازی از سه بازی اخیر در لیگ برتر شکست خورده است تا امتیازات قابل توجهی را در رقابت قهرمانی از دست بدهد. کرگر پس از شکست مقابل اورتون تایید کرد که قرمزها دیگر در رقابت برای کسب قهرمانی نیستند.

او گفت: «شب اورتون است. کار آسانی نبوده و شما رکورد ضعیف آنها را در بازی‌های دربی دیده‌اید. آنها کاری فوق‌العاده انجام دادند، بنابراین به‌عنوان یک هوادار لیورپول باید آن را بپذیرید. تقریبا به‌نظر می‌رسد همه چیز به پایان رسیده و شانسی برای قهرمانی وجود ندارد. الان فقط تمرکز تیم باید روی این باشد که فصل را با قدرت به پایان برسانند.»

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • درویش تا پایان فصل در پرسپولیس می ماند
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • مهدی مهدی‌پور زیر تیغ جراحان رفت
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟