Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@21:57:11 GMT

فریاد سیدجلال بر سر حیدری؛ پنالتی کو؟

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۰۴۱۳۰

فریاد سیدجلال بر سر حیدری؛ پنالتی کو؟

کاپیتان پرسپولیس بعد از اعلام پایان نیمه اول به سمت داور رفت و نسبت به قضاوت او در ۴۵ دقیقه ابتدایی اعتراض کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس در‌ شرایطی نیمه اول را با گل دقیقه ۴ مهدی قایدی به حریف واگذار کرد که نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه استقلال شکل دهد. با این حال در دقایق پایانی نیمه اول، فرار علی علیپور پشت مدافعان حریف و شارژ عارف غلامی به زعم این تیم باید با اعلام خطای پنالتی همراه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کامیابی نیا اولین بازیکنی بود که بعد از سوت پایان بازی اعتراض خود را به عملکرد داور نشان داد و با نشان دادن محوطه جریمه حریف اعتقاد داشت پنالتی آنها نادیده گرفته شده است.

در ادامه سیدجلال حسینی بعد از غرولند بر سر بازیکنان تیمش و نمایش آنها در نیمه اول به سراغ داور رفت و در شرایطی که او را تا در تونل مشایعت می‌کرد نسبت به عملکرد او اعتراض داشت و معتقد بود پنالتی تیمش نادیده گرفته شده است.

سید جلال حسینی پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید جلال حسینی پرسپولیس تهران نیمه اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صعود به فینال چمپیونزلیگ غیرممکن شد و پاری سن ژرمن با شکست 1-0 در بازی برگشت نیمه نهایی مقابل دورتموند، از صعود به دور بعدی بازماند.

پس از دو بار ضربه زدن به تیرک‌ها در نیمه دوم بازی امشب، پاریسی‌ها پس از تکل متس هوملس، تنها گلزن بازی امشب، روی عثمان دمبله، به پنالتی نزدیک شدند.

در دقیقه 64 بازی، پس از جابجایی خوب وارن زئیر امری، بازیکن شماره 10 پاریسی به طرز فوق العاده ای توپ را در نزدیکی محوطه جریمه به عثمان دوبله پاس داد. هوملس با خروج از محوطه جریمه روی بازیکن فرانسوی خطا کرد.

دانیله اورساتو، داور بازی، قبل از سوت زدن یک ثانیه هم درنگ نکرد و یک ضربه آزاد را به سود پی‌اس‌جی اعلام کرد. شاگردان لوئیس انریکه سپس به سمت او هجوم بردند و خواستار اعلام ضربه پنالتی شدند.

اما با وجود اعتراض‌ها این صحنه توسط VAR مورد بازبینی قرار نگرفت. با بررسی صحنه‌ برخورد از زوایای مختلف دوربین‌ها به راحتی قابل تشخیص بود که هوملس خارج از محوطه جریمه به پای چپ دمبله ضربه زده و نیازی به بررسی سیستم کمک داور ویدیوی نیست.

این صحنه حتی روی خط محوطه جریمه هم نبود و کمی از آن فاصله داشت تا در نهایت پی‌اس‌جی به یک ضربه آزاد برسد.

دیگر خبرها

  • سرنگونی ام باپه در محوطه جریمه دورتموند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت / فیلم
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: روزبه چشمی باید اخراج می‌شد؛ ربیعی جنتلمن است و اطرافش ملیجک ندارد!
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا