Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ترکی در خصوص صحنه های مشکوک به پنالتی نیمه اول در دربی نود و سوم پایتخت بین پرسپولیس و استقلال تهران گفت: در صحنه ای که عارف غلامی از پشت روی علی علیپور با نیروی دست، فشار وارد کرد داور بازی باید به نفع پرسپولیس اعلام خطا می کرد.

کارشناس داوری فوتبال ایران راجع به سرنگونی فرشید اسماعیلی در دقیقه ۲۴ این بازی نیز تاکید کرد: این بازیکن در بدترین حالت ممکن روی خط محوطه جریمه سرنگون شد پس باید به سود استقلال هم پنالتی گرفته می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکی ادامه داد: در مجموع دو خطای پنالتی برای هر دو تیم گرفته نشد که به نوعی تساوی هم رعایت شد و تاثیری در نتیجه نیمه اول بازی نداشت.

کد خبر 5009603 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: داوری تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی مهدی طارمی فدراسیون کشتی مارک ویلموتس ویروس کرونا تیم فوتبال تراکتور والیبال جام حذفی ورزش همگانی فدراسیون فوتبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کلانتری: خدای نکرده مشکوک بود!
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • صحنه مشکوک سن سیروس بدون سوت پنالتی
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!