Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج پتروشیمی شهید تندگویان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل پتروشیمی شهید تندگویان، صبح امروز مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج این شرکت با حضور سرهنگ بابائی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و هئیت همراه و همچنین سیدرضا قاسمی شهری مدیرعامل پتروشیمی شهید تندگویان ، مدیران ارشد واعضای شورای بسیج در سالن کنفرانس مجتمع برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درابتدای این مراسم سید رضا قاسمی شهری مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در جلسه و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به نقش وجایگاه بسیج در زمینه های مختلف به ویژه اقتصاد مقاومتی اشاره نموده گفتند بسیج پرچمدار حرکت در جهت خودکفایی و صف شکن در مسیر تحریم ها و تهدید ها هستند و سربلندی وعزت ایران اسلامی مرهون همت ، دانش و تلاش این سربازان گمنام است . وی در بخش دیگری از سخنان خویش فعالیتهای بسیج شرکت در سالهای اخیر را قابل تقدیر توصیف نمود و ضمن تشکر از زحمات غلامرضا قاسمی فرمانده سابق بسیج و آرزوی موفقیت برای وی در سمت جدید ، اظهار امیدواری کرد که روح الله نصیری فرمانده جدید پایگاه از همت و دانش نیروهای توانای بسیجی مجتمع درزمینه های مختلف به نحو احسن استفاده نموده شاهد موفقیتهای بیشتر پایگاه مقاومت بسیج مجتمع و شرکت در عرصه های گوناگون باشیم.
درادامه مراسم هم سرهنگ بابایی طی سخنانی به لزوم همراهی و همدلی در انجام کارها و وظایف اشاره نموده همگامی مدیریت وبسیج را از عوامل مهم در تسریع کارها برشمرد که سبب می شود تا در شرایط سخت و دشوار هم بتوان با موفقیت مشکلات را پشت سر گذاشته در مسیر پیروزی گام برداشت.
در پایان این برنامه ضمن تقدیر از زحمات فرمانده سابق بسیج مجتمع ، حکم انتصاب روح الله نصیری قرائت و به ایشان تقدیم گردید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پتروشیمی شهید تندگویان پایگاه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر مبارکه در این مراسم گفت: خانواده‌های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت هستند و توانستند ‏درس بزرگ صبر و فداکاری را برای همه ما به ارمغان بیاورند‎ و عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت و فداکاری شهدا و ایثارگران و ‏خانواده‌های آنان است‎. ‎
حجت الاسلام سید مهدی موسوی افزود: پدران و مادران شهدا با تربیت فرزندانی شجاع و دلیر، در زمان ۸ سال دفاع مقدس، جان برکف در جبهه‌ها حاضر شدند و از آرمان‌های امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کردند.
مرحوم ضیایی، ۱۸ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در سن ۸۴ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.
شهید مجید ضیائی درسن ۱۲ سالگی در تظاهرات پیش از انقلاب به دست نیرو‌های پهلوی همچنین اصغر ضیایی برادر این شهید بزرگوار ۱۲ شهریور سال ۶۰ در ۱۶ سالگی در جنوب کرخه، خدابخش ضیایی، نیمه آذر سال ۶۰ در ۱۸ سالگی در عملیات طریق القدس و محمدرضا ضیایی، ۱۱ آبان سال ۶۱ در عملیات محرم در محور عین خوش در ۱۴ سالگی به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • گزارش اوجی از سوددهی خیره‌کننده پالایشگاه آبادان و افزایش تولید مجتمع‌های پتروشیمی
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده «محمدشفیع فیضی‌زاده» در ایلام
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر