Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تاکید براستفاده از ظرفیت‌های بندر بوشهر برای تقویت بنیان‌های اقتصادی خواستار فراهم شدن زمینه تردد کشتی‌های ۵۰ هزار تنی در بندر بوشهر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالکریم جمیری ظهر امروز  در مراسم آغاز بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان بوشهر توجه به اشتغال و معیشت مردم را یک ضرورت دانست و اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های مهم در حوزه سرمایه‌گذاری، اشتغال، طرح‌های اقتصادی و معیشتی است که باید از این توانمندی‌ها بهره جست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت اشتغال جوانان  را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی در استان بوشهر و برخورداری شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم از این منابع باید موضوع اشتغال جوانان که یکی از مطالبات مهم مردم است در اولویت قرار بگیرد.

 نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تاکید بر در اولویت قرار گرفتن اشتغال جوانان افزود: اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و معیشتی باید مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه تصمیم‌سازان و مجریان باشد.

جمیری با اشاره به اینکه بنادر استان بوشهر نیاز به ارتقاء و توسعه دارند خاطرنشان کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از طرح لایروبی بندر بوشهر و پذیرش کشتی‌های 30 هزار تنی بودیم نباید به این سطح  در تردد کشتی‌ها بسنده کرد و در اینجا متوقف شد.

وی با بیان اینکه طولانی شدن اجرای طرح‌های توسعه‌ای و تجهیر بندر‌‎ بوشهر به ضرر مردم است گفت: در تحقق چنین امور زیرساختی باید شاهد جدیت و تسریع مجریان باشیم و در این راستا باید با تقویت بنیان‌های اقتصادی استان، شرایط تردد و پهلوگیری کشتی‌های 50 هزارتنی در بندر‌بوشهر فراهم شود.

بستر لازم برای ورود و پهلوگیری کشتی‌های 30 هزار تنی در بندر بوشهر فراهم شد اختصاصی| تخلیه 3.3میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ 15 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند زمینه مسافرت از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر افزود: ارتقاء بندر ‌بوشهر سبب کم‌شدن بار ترافیک تخلیه و بارگیری کالا در سایر بنادر کشور  شده با روان شدن واردات و صادرات و کاهش هزینه تمام شده شاهد افزایش سرمایه‌گذاری و در نتیجه تقویت معیشت مردم و اقتصاد ملی خواهیم بود.

جمیری با اشاره به اینکه آنچه تاکنون محقق شده قابل تقدیر است خاطرنشان کرد: توانمندی‌های فراوانی در استان بوشهر وجود دارد که قطعاً در سطح کشور بی‌نظیر است و بیش از 50 درصد این ظرفیت‌ها هم اکنون معطل مانده که با مدیریت جهادی نتایج بهتری می‌توان در استان بوشهر ایجاد کرد.

انتهای پیام/190/ ز

R41363/P/S6,53/CT11 بیشتر بخوانید... افتتاح پروژه لایروبی کانال و حوضچه بندر بوشهر به روایت تصویر ساخت اسکله و سایت بین‌المللی قایقرانی بوشهر آغاز شد زمینه مسافرت از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افتتاح پروژه لایروبی کانال و حوضچه بندر بوشهر به روایت تصویر ساخت اسکله و سایت بین‌المللی قایقرانی بوشهر آغاز شد زمینه مسافرت از بندر بوشهر به کشورهای حاشیه خلیج فارس فراهم می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ گزارش| اعتراض متقاضیان طرح مسکن ملی؛ قیمت‌ها عادلانه نیست ۲ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۳ گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد ۴ شب عاشورا فریاد "لبیک یا حسین" در سراسر ایران طنین‌انداز خواهد شد‌ ۵ اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند ۶ دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع): مجالس امام حسین(ع) زمینه‌ساز بسیاری از تحولات و ‌انقلاب‌ها در جهان شده است ۷ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۸ گفت‌وگوی خواندنی تسنیم باحاج سیدرضا موید مداح ‌اهل بیت(ع) / مداحی ‌در حرم شمس‌الشموس‌ حال و هوای دیگری دارد ‌ مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| حال‌ و هوای خاص محرم در دیار شمس‌الشموس/ عزاداری پرشور مشهدی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) / تمام پروتکل‌ها رعایت شد گزارش ویدئویی| شمیم روضه حسینی در روستاهای خراسان شمالی / خانه به خانه عشقت را جار می‌زنیم‌ + فیلم گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از ‌عزاداری ‌‌شیرازی‌ها در محرمی متفاوت / وقتی سلامت مردم اولویت هیئت‌ها می‌شود گزارش ویدئویی| عشق به حسین در میناب موج می‌زند / مردم ‌آیین سنتی حرکت کاروان حسینی را بازسازی کردند مهمترین اخبار تسنیم دسترسی ایران به آژانس برای بازرسی از دو مکان/ آژانس سوال و درخواست دسترسی فراتری ندارد مصاحبه|کارشناس عراقی: خروج آمریکایی‌ها از برخی پایگاهها بر اثر ضربات مقاومت بود/ وعده ترامپ جنبه تبلیغاتی دارد گفتگو با وزیر کار دولت رجایی| شهید رجایی به‌دنبال تاسیس "دولتِ رفاه" بود/ رویکرد توسعه‌گرای دولت ها موجب شکاف طبقاتی شد گزارش| سورپرایز انتخاباتی ترامپ چیست؟ ستاد ملی کرونا مصوبه‌ای برای جلوگیری از سفر نداشته است/ افزایش ۱۲ درصدی تردد خودروها در جاده چالوس درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنی در بندر بوشهر استان بوشهر گزارش ویدئویی بندر بوشهر ترین اخبار هزار تنی ظرفیت ها کشتی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند

 

به گزارش تابناک، جلسه نوبت عصر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس حدود ۴۰ دقیقه بعد از آغاز به کار، به دلیل غیبت تعدادی از نمایندگان و نرسیدن به حد نصاب جلسه با اعلام محمدباقر قالیباف رئیس مجلس پایان یافت.

بنابر گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس، گفت: تعداد نمایندگان حاضر در مجلس برای رای گیری به حدنصاب نرسیده است و نمی‌توانیم بررسی بودجه را دنبال کنیم لذا پایان جلسه را اعلام می‌کنم.

 
 
وی گفت که جلسه بعدی مجلس فردا (سه‌شنبه) برای ادامه بررسی بخش دوم بودجه تشکیل می‌شود. این در حالیست که از روز گذشته اعلام شده بود که جلسات صحن مجلس تا پایان رسیدگی به بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در ۲ نوبت برگزار خواهد شد.

قالیباف همچنین از اعضای هیأت رئیسه مجلس خواستار قرائت اسامی غایبان و متاخران جلسه شد که علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس اسامی آنها را به شرح زیر قرائت کرد:

- عبدالجلال ایری

- امیرحسین بانکی پور

- علی جدی

- حسین حسین‌زاده

- جعفر راستی

- رجب رحمانی

- جلیل رحیمی جهان آبادی

- جلال رشیدی کوچی

- ابراهیم رضایی

- محمدرضا رضایی کوچی

- مجتبی رضاخواه

- یعقوب رضازاده

- منصورعلی زارعی

- علیرضا زندیان

- قاسم ساعدی

- محمد سبزی

- حسن شجاعی

- مهدی شریفیان

- منصور شکرالهی

- مهدی طغیانی

- فرهاد طهماسبی

- روح‌الله عباسپور

- محمود عباس زاده

- بهزاد علیزاده

- ابوالفضل عمویی

- محسن فتحی

- حسین گودرزی

- محمدرضا مبلغی

- حسن محمدیاری

- غلامرضا مرحبا

- اردشیر مطهری

- محمدطلا مظلومی

- فاطمه مقصودی

- سید محمد موحد

- سید کاظم موسوی

به گزارش ایسنا، بر اساس ماده ۷۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، انعقاد رسمی جلسات و اعتبار اخذ رأی منوط به حضور حداقل دو سوم مجموع نمایندگان در صحن است؛ بنابراین از مجموع ۲۸۶ نماینده فعلی (با حساب ۴ نماینده‌ای که در طول این ۴ سال به هر دلیلی از مجلس جدا شدند)، برای رسمیت یافتن جلسه نوبت عصر روز دوشنبه صحن مجلس باید ۱۹۱ نفر در جلسه حاضر می‌شدند.

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیسی خواستار فراهم کردن زمینه حضور گسترده‌تر مردم در انتخابات مجلس شد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • زمینه حضور گسترده مردم در دور دوم انتخابات مجلس فراهم شود
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیسی بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • حمله به یک کشتی در بندر «المخا» یمن
  • این ۳۵ نماینده مجلس باعث تعطیلی مجلس شدند
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس