Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از ایکوپرس، شیوع بیماری کرونا از شور بزرگ‌ترین اجتماع عزاداری کارگری در ایران خودرو نکاست و کارکنان این خودروساز در کنار فرشاد مقیمی، مدیرعامل و مدیران ارشد، با استقرار در شش نقطه از سایت مرکزی، ضمن حفظ پروتکل‌های بهداشتی و با رعایت فاصله فیزیکی، به عزاداری حسینی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش در ششمین روز ماه محرم الحرام، مداحان و سخنرانان در هر یک از هیأت‌های عزاداری، در رثای سید و سالار شهیدان و یاران ایشان مرثیه سرایی کردند.

همچنین، مداحان در هیأت‌های عزاداری، یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس را گرامی داشتند. بزرگداشت و تجلیل از ایثار و از جان گذشتگی شهدای سلامت و همچنان مدافعان سلامت مردم ایران سرافراز نیز، بخشی از این مراسم بود.

کد خبر 5009623

منبع: مهر

کلیدواژه: ایران خودرو محرم 99 مراسم عزاداری گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو بانک قرض الحسنه مهر ایران سرمایه گذاری کسب و کار سفرهای تابستانی صنعت خودروسازی سایپا آموزش زبان خارجی تصفیه آب تولید داخلی جزیره کیش ایران خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت و  معلم پیاده روی و‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در پادگان آموزشی  حر خوی برکزارشد.

در این حرکت ورزشی کارکنان ،پایوران و‌سربازان این پادگان آموزشی تا یاد مان شهدای گمنام  فیرورق پیاده روی و کوهپیمایی کردند .

شرکت کنندگان در این حرکت ورزشی  یادو خاطره شهدای معلم و شهدای سلامت را گرامی داشتند

دیگر خبرها

  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • ارائه بیش از ۱۰ هزار و ۷۰۰ نفر خدمت رایگان در حوزه سلامت
  • سرمایه گذاری برای سواد سلامت خبرنگاران، دارایی عظیمی برای جامعه محسوب می‌شود
  • ‌کوهپیمایی کارکنان و پایوران سپاه در خوی
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • کشف ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز بهداشتی در سرایان