Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مشارکت و حضور سازمان‌های مردم نهاد را در راستای اشتغالزایی و توسعه منابع انسانی بسیار مهم و کلیدی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین خوش اقبال  در بازدید از کوباک( موسسه کورد بازرگان کارزان) تنها مرکز شتابدهنده فرهنگ و هنر استان و شرکت دانش بنیان کسب و کارهای نوین فرهنگی و تولید محتوای فضای مجازی با اشاره به ایجاد موسسه کورد بازرگان کردستان (کوباک) در راستای اشتغالزایی و رفاه اجتماعی اظهار کرد: دغدغه مندی کارکنان این موسسه بخش خصوصی در راستای توسعه استان در جنبه‌های مختلف با کمترین امکانات می‌تواند بخش عظیمی از مشکلات اشتغال جوانان استان را مرتفع سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایجاد چنین موسساتی در راستای اشتغالزایی و تولید ثروت از خروج نخبگان استان جلوگیری خواهد کرد، افزود: در این شرایط سخت اقتصادی بدون اتکاء به دولت و منابع بانکی چرخ این موسسه‌ می‌چرخد قابل تقدیر است.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان تصریح کرد: مجموعه استانداری کردستان از کسانی که در  ایجاد اشتغال و تولید ثروت در راستای کاهش مشکلات مردم در این خصوص  برای استان فعالیت دارند، حمایت می‌کند.

خوش اقبال با بیان اینکه سرمایه هر مملکتی نیروی انسانی فعال مولد فکر و اندیشه  و کارآمد است، افزود: توانمندی جوانان و ایده‌پردازان می‌تواند توسعه را محقق کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان راستای اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۰۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۱۵ میلیارد تومان مجموع اعتبار جذب شده در زمینه اشتغالزایی شهرستان فریدن بوده که زمینه اشتغال هزار و ۷۱۶ نفر فراهم شده است. در سال ۱۴۰۲ نیز هزار و ۲۰۰ نفر با اعتبار جذب شده و پرداخت تسهیلات ۱۶۲ میلیاردتومانی مشغول کار و فعالیت شدند.


عباس نصیری بخشدار بخش زنده رود فریدن نیز گفت: تلاش شده است با پرداخت تسهیلات کم بهره در سطح روستا‌های بخش زنده رود این شهرستان و ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی، زمینه کار و فعالیت را برای کارآفرینان، مردم روستا و جوانان فراهم سازیم که این امر در سال جاری با توجه به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم با جدیت بیشتری در جهت پویایی اقتصاد روستا‌ها پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اصغر احمدی تولید کننده و کارافرین روستای چهلخانه فریدن گفت: ۵ کارگاه خیاطی در سطح روستا‌های شهرستان فریدن و شهرستان‌های های همجوار با محوریت کارگاه روستای چهلخانه مشغول فعالیت هستند که در همین راستا برای ۱۵۰ نفر از مردم روستا بویژه بانوان اشتغالزایی صورت گرفته است.

این تولید کننده پوشاک افزود: از صفر تا صد فرایند تولید پوشاک شامل بُرش، خیاطی، سنگ‌شور و بسته بندی در روستا صورت می‌پذیرد و در نهایت پوشاک تولیدشده به سراسر شهر‌های کشور ارسال و همچنین به کشور‌های همسایه صادر می‌شود.

دیگر خبرها

  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • دیپلماسی مهارت یکی از راهبردهای کلیدی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است